A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

5. Borjog és Bormarketing 2017 Konferencia

Véleményformáló előadók, konstruktív viták és egy rendkívüli jelentőségű stratégiai együttműködés aláírása!

2017-03-06 | Ribáry Manuéla


5. Borjog és Bormarketing 2017 Konferencia

Jelentős szakmai és sajtóérdeklődés mellett nyitotta meg március 2-án Kis Miklós Zsolt, a Miniszterelnökség agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkára az 5. Borjog és Bormarketing Konferenciát.


A Boscolo New York Palace hotelben megtartott, 2017-es Borjog és Bormarketing Konferencián, többek között Légli Ottó, a HNT elnöke, számos minisztériumi tisztségviselő, Jacques Stanislas Nadolski az Európai Bizottság tanácsadója, Josef Glatt az Osztrák Bortermelők Szövetségének igazgatója is felszólalt.

 

Kis Miklós Zsolt, a megnyitót követő előadásában kifejtette, hogy a kormány milyen támogatásokkal járul ehhez hozzá a következő időszakban. Ő is és az egész szakma azt szeretné, hogy a borász szakma újra felvirágozzon és hangsúlyozta, hogy nagy szükség van a fiatal generációra.

 

Szervezeti szinten ezek mellett is jelentős előrelépésekről számoltak be az előadók, így például a bor marketingkommunikációs stratégia megszületéséről, amelyről dr. Török András, az MTÜ igazgatója beszélt. A közösségi bormarketing tevékenység összehangolt és hatékony ellátása érdekében

megállapodás született az állam és a szőlőbor ágazatot képviselő HNT között. Az együttműködési megállapodást az 5. Borjog és Bormarketing Konferencián írták alá: a szerződést Magyar Turisztikai Ügynökség részéről dr. Guller Zoltán vezérigazgató, a Hegyközségen Nemzeti Tanácsa részéről pedig Légli Ottó elnök látta el kézjegyével. 

 

A HNT részéről a szervezet főtitkára, Dr. Brazsil Dávid bemutatta a szőlőbor ágazat stratégiáját, a konferencia nemzetközi előadói pedig az európai lehetőségekről és eredményekről adtak elő. Jacques Stanislas Nadolski, az Európai Bizottság tanácsadója az Európai Unióban várható borreformokról tájékoztatta a hallgatókat,

Josef Glatt, az Osztrák Bortermelők Szövetségének igazgatója pedig az „Osztrák csoda a borász szemével” című előadásában a nyugati szomszédainknál már bevált módszerről beszélt.

 

Jó volt látni, hogy a dr. Prónay Bence, jogász és Rókusfalvy Pál, borász, marketingszakember által szervezett konferencia ismét elérte  alapvető célját, izgalmas, konstruktív párbeszéd alakult ki az ágazat véleményformáló szakemberei és a borkedvelő, borértő érdeklődők között, előremutató módon vitatták meg az aktuális borjogi kérdéseket és egyeztettek a hazai bormarketing irányvonalairól, így biztosított felületet a konferencia a szőlőbor ágazatot segítő véleményformáló gondolatoknak és a szakmát érintő érdemi kommunikációnak.

 

Fontos volt, hogy ez a kommunikáció nem csupán a rendezvény hagyományos záró programja, a Dr. Brazsil Dávid, Csetényi Csaba, Herczeg Ágnes, Kling József, Dr. Tábor István, Tóth Tamás Antal és Dr. Török András részvételével zajló Bormarketing Kerekasztal keretein belül valósult meg, hanem valódi diskurzus alakult ki a hallgatóság aktív részvételével.

 

Most a fő feladat elindulni a kijelölt úton, megvalósítani a stratégiákat és egy év múlva a Borjog és Bormarketing 2018 Konferencián értékelni az eredményeket.

 

Részletes beszámolót a konferenciáról ITT olvashatnak.



Hasonló cikkek

Borban a közösség
Borban a közösség

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!