A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Rövid hírek a bormarketingünkről

Borbemutatók Londonban, új munkatársak a Kht-nál

2009-02-25 | Tóth Adrienn


Rövid hírek a bormarketingünkről

A világ borközvéleményére gyakorolt hatása alapján az Egyesült Királyság számít az egyik legmeghatározóbb hatalomnak a világon, annak ellenére, hogy az utóbbi évtizedekben felfedezett bortermelése csak határain belül elismert. Talán pont a történelem hosszú évszázadai alatti pártatlansága jutatta ebbe a pozícióba, hiszen bár nyilvánvalóan sok minden befolyásolta preferenciáikat, az elsődleges mégis az volt, hogy a legjobbat igyák, lehetőleg jó áron.


Egyéni szervezésű borbemutató Londonban

Cseke Gábor, a Londonban élő sommelier, akinek tollából a Vinoport olvasói mélyre menő részletességgel értesülhettek már több eseményről is, az utóbbi hónapokban nagy dobásra készül a szigetország fővárosában. A 2009. március 2-ára szervezett magyar borokat bemutató kóstolójára az angol borvilág fontos szereplőit sikerült meghívnia. A több Master of Wines jelenlétében zajló rendezvényén először tizenöt száraz bor vezetett kóstolójára kerül majd sor, ezt követően azonban további tételekből is kihúzzák majd a dugót, amelyeket már kötetlenül ízlelhetnek meg a szakírókból, borkereskedőkből és pohárnokokból álló társaság tagjai.



A rendezvényt a londoni Magyar Kulturális Központ és az ITDH, a Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Ügynökség is támogatja. A kóstolón Bussay László, Györgykovács Imre, a Kreinbacher Birtok, Dúzsi Tamás, Heimann Zoltán, Franz Weninger, Malatinszky Csaba, a Villa Tolnay, a Hilltop-Neszmély, a Maurus Pince, a St. Andrea borászat, a Gróf Buttler Borászat, Szepsy István, Demeter Zoltán, Balassa István, a Royal Tokaji Borászat, a Gál Tibor Pincészet, a Pannonhalmi Apátsági Pincészet és a Szeremley Birtok legszebb tételei kerülnek a fehér asztalokra.

A következő lehetőség

Akik erről az alkalomról lemaradtak, vagy csak újabb, a borvilágban fontos szereplőkkel szeretnék megismertetni boraikat, már nem kell sokáig várniuk. 2009. április 30-án a Magyar Bormarketing Kht. újabb önálló magyar borbemutatót szervez az angol fővárosban. A hazai pincészetek és exportőrök kínálatának megismertetésén túl az esemény célja a Wines of Hungary márka további népszerűsítése.

A részvételre március 2-ig lehet jelentkezni az angelika.arvay@winesofhungary.com e-mail címen a kht. honlapjáról letölthető adatlapok segítségével. (www.bormarketing.hu)

Új munkatársak a Bormarketing Kht.-nál


Előző hírünk már előremutatott a most következőre. 2009. februárjában ugyanis két új munkatársat köszöntöttek a hazai borok országos népszerűsítéséért felelős szervezetben. Szabó Bori az itthon zajló programok tervezéséért és lebonyolításáért felel. A hölgy agrármenedszer szakon és közgazdászként is diplomát szerzett, majd a Hilltop Neszmélynél, illetve a Bor és Piac szerkesztőségében tett szert tapasztalatokra.

Árvay Angelika - aki már korábban is írt cikkeket magazinunkba, és bízunk benne, hogy erre lesz még bőven példa a jövőben is – a külföldi promóciók szervezésében vállal majd aktív szerepet. Angelika közgazdász végzettségét a WSET képzés diploma fokozatán egészítette ki a világ borainak, borvidékeinek ismeretével, a borhoz kötődő gyakorlati tudását pedig édesapja, Árvay János segítségével Tokajban szerezte meg. A Junibor, a Fiatal Borászok Egyesületének elnökeként mindennapos kapcsolatban áll hazánk szinte minden borvidékével.

Ha értesülni szeretne a magyar és nemzetközi borvilág híreiről, jelentkezzen Primőr hírlevelünkre!

 

 



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!