Bormarketing és értékesítés tanfolyam
Budapest, Borkollégium
A Borkollégium és a Budapesti Gazdasági Egyetem oktatóinak közös képzése.
A képzés célja
alapvető marketingismeretek átadása, példák segítségével a gyakorlatban is alkalmazható megoldások bemutatása főként a borászatok – valamint igény szerint boros vendéglátóhelyek, kereskedések – marketingtevékenységének fejlesztése érdekében
a résztvevők – amennyiben elkészítik a házi feladatokat – a képzés végén oklevelet vehetnek át
A képzés ajánlott
borászok számára kis-közepes pincészeteknél
munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
a téma iránt érdeklődőknek
Tananyag
az előadók által a képzésre kifejlesztett speciális ismeretanyag (ld. tematika)
gyakorlati feladat: a résztvevőknek egyénileg, vagy 2 fős csoportokban egy marketingtervet kell elkészíteniük a tematikához kapcsolódóan több lépésben
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!