04. 06.
Bormarketing Tanfolyam
02. 24. - 04. 03.
Budapest, Borkollégium
A Borkollégium és a Budapesti Gazdasági Egyetem oktatóinak közös képzése.
A képzés célja
- alapvető marketingismeretek átadása, példák segítségével a gyakorlatban is alkalmazható megoldások bemutatása főként a borászatok – valamint igény szerint boros vendéglátóhelyek, kereskedések – marketingtevékenységének fejlesztése érdekében
- a résztvevők – amennyiben elkészítik a házi feladatokat – a képzés végén oklevelet vehetnek át.
A képzés ajánlott
- borászok számára kis-közepes pincészeteknél
- munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
- kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
- a téma iránt érdeklődőknek
Előadók, tananyag, tematika és egyéb részletek a Borkollégium honlapján.
Tandíj: 128.000 Ft + ÁFA
Jelentkezés
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!