A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Bormarketing és értékesítés: A borpiac meghatározó szereplői

11. 08.

Budapest, Borkollégium



Minden borász végez marketing tevékenységet, legfeljebb nem tudatosan, vagy nem hatékonyan, így a fogyasztók nem veszik észre. Pedig amikor bort választanak, nem csupán italt vesznek, hanem palackot, címkét, borvidéket, történetet, vagy akár egy életérzést.

 

Hogyan kommunikáljunk a vásárlókkal és érjünk el új közönségeket? Hogyan törjünk be új piacokra? Hogyan történik a beszerzés és a szortiment kialakítása az éttermekben és a borkereskedésekben?
 
Gyakorlatorientált tanfolyam a borpiac meghatározó szereplőinek szemszögéből: a mindennapokban is alkalmazható megoldások bemutatásával. A Borkollégium oktatóinak és a borpiac meghatározó szakembereinek közös képzése.

 

Részletek és jelentkezés ITT.
 

Előadók

  • a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területén 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
  • Dr. Mészáros Gabriella, címzetes egyetemi docens, az 1991-ben alapított Borkollégium igazgatója, vezető oktatója, nemzetközi tanácsadó, borszakíró, az első nemzetközi borakadémikus Magyarországon
  • Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, a Nagy Bor Teszt szervezője, WSET felsőfok
  • Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, DipWSET
  • Szik Mátyás, Háromszoros Magyar Bajnok Sommelier, WSET advanced
  • Dr. Konkoly Mihály, DipWSET
  • Publicity Aim marketingügynökség, a Bock és a Lajvér pincészetek ügynökségének képviselője

A képzés célja

  • a borpiaci szereplők tevékenységének és jelentőségének ismertetése, példák segítségével a gyakorlatban is alkalmazható megoldások bemutatása főként a borászatok – valamint igény szerint boros vendéglátóhelyek, kereskedések – marketingtevékenységének fejlesztése érdekében
  • a résztvevők – amennyiben elkészítik a házi feladatokat – a képzés végén oklevelet vehetnek át

A képzés ajánlott

  • borászok számára kis-közepes pincészeteknél
  • munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
  • kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
  • a téma iránt érdeklődőknek

Kedvezményes ár: 190.000 Ft, amennyiben a tanfolyam kezdete előtt 15 naptári nappal megtörténik a befizetés, illetve megérkezik az átutalás az iskola bankszámlájára.
Teljes ár: 215.000 Ft, amennyiben a tanfolyam kezdetétől 15 napon belül történik a befizetés. 

Csoportos akció: minimum 3 főtől 10% kedvezmény a végösszegből. Diákkedvezmény: 25 éven aluliaknak, érvényes diákigazolvány bemutatásával 15% kedvezmény. 


Közelgő programok

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!