A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Bormarketing és értékesítés kurzus

04. 26.

Budapest, Borkollégium



Minden borász végez marketing tevékenységet, legfeljebb nem tudatosan, vagy nem hatékonyan, így a fogyasztók nem veszik észre. Pedig amikor bort választanak, nem csupán italt vesznek, hanem palackot, címkét, borvidéket, történetet, vagy akár egy életérzést.

 

Hogyan kommunikáljunk a vásárlókkal és érjünk el új közönségeket? Hogyan törjünk be új piacokra? Hogyan történik a beszerzés és a szortiment kialakítása az éttermekben és a borkereskedésekben?


Gyakorlatorientált tanfolyam a borpiac meghatározó szereplőinek szemszögéből: a mindennapokban is alkalmazható megoldások bemutatásával. A Borkollégium oktatóinak és a borpiac meghatározó szakembereinek közös képzése.

 

Részletek és jelentkezés ITT.


 

Előadók

  • a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területén 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
  • Dr. Mészáros Gabriella, címzetes egyetemi docens, az 1991-ben alapított Borkollégium igazgatója, vezető oktatója, nemzetközi tanácsadó, borszakíró, az első nemzetközi borakadémikus Magyarországon
  • Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, a Nagy Bor Teszt szervezője, WSET felsőfok
  • Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, DipWSET
  • Szik Mátyás, háromszoros (örökös) magyar sommelier bajnok, a Four Seasons Gresham Palota vezető sommelierje, WSET advanced
  • Dr. Konkoly Mihály, címzetes egyetemi docens, a Gróf Buttler borászat értékesítési igazgatója, nemzetközi borakadémikus
  • Publicity Aim marketingügynökség, a Bock és a Lajvér pincészetek ügynökségének képviselője

A képzés célja

  • a borpiaci szereplők tevékenységének és jelentőségének ismertetése, példák segítségével a gyakorlatban is alkalmazható megoldások bemutatása főként a borászatok – valamint igény szerint boros vendéglátóhelyek, kereskedések – marketingtevékenységének fejlesztése érdekében
  • a résztvevők – amennyiben elkészítik a házi feladatokat – a képzés végén oklevelet vehetnek át

 

A képzés ajánlott

  • borászok számára kis-közepes pincészeteknél
  • munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
  • kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
  • a téma iránt érdeklődőknek

Közelgő programok

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!