Bormarketing és értékesítés kurzus
Budapest, Borkollégium
Minden borász végez marketing tevékenységet, legfeljebb nem tudatosan, vagy nem hatékonyan, így a fogyasztók nem veszik észre. Pedig amikor bort választanak, nem csupán italt vesznek, hanem palackot, címkét, borvidéket, történetet, vagy akár egy életérzést.
Hogyan kommunikáljunk a vásárlókkal és érjünk el új közönségeket? Hogyan törjünk be új piacokra? Hogyan történik a beszerzés és a szortiment kialakítása az éttermekben és a borkereskedésekben?
Gyakorlatorientált tanfolyam a borpiac meghatározó szereplőinek szemszögéből: a mindennapokban is alkalmazható megoldások bemutatásával. A Borkollégium oktatóinak és a borpiac meghatározó szakembereinek közös képzése.
Részletek és jelentkezés ITT.
Előadók
- a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területén 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
- Dr. Mészáros Gabriella, címzetes egyetemi docens, az 1991-ben alapított Borkollégium igazgatója, vezető oktatója, nemzetközi tanácsadó, borszakíró, az első nemzetközi borakadémikus Magyarországon
- Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, a Nagy Bor Teszt szervezője, WSET felsőfok
- Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, DipWSET
- Szik Mátyás, háromszoros (örökös) magyar sommelier bajnok, a Four Seasons Gresham Palota vezető sommelierje, WSET advanced
- Dr. Konkoly Mihály, címzetes egyetemi docens, a Gróf Buttler borászat értékesítési igazgatója, nemzetközi borakadémikus
- Publicity Aim marketingügynökség, a Bock és a Lajvér pincészetek ügynökségének képviselője
A képzés célja
- a borpiaci szereplők tevékenységének és jelentőségének ismertetése, példák segítségével a gyakorlatban is alkalmazható megoldások bemutatása főként a borászatok – valamint igény szerint boros vendéglátóhelyek, kereskedések – marketingtevékenységének fejlesztése érdekében
- a résztvevők – amennyiben elkészítik a házi feladatokat – a képzés végén oklevelet vehetnek át
A képzés ajánlott
- borászok számára kis-közepes pincészeteknél
- munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
- kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
- a téma iránt érdeklődőknek
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!