A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

3 tipp, hogy hogyan lehetünk érdekesek a sajtó számára

2014-09-17 | Szauer Judit



Új termék vagy szolgáltatás bevezetése

 

Az emberek imádnak elsők lenni. Első kézből értesülni, először kipróbálni, először megkóstolni… Az újságírók sincsenek ezzel másként, ezért ha új terméket, szolgáltatást vezetünk be, őket érdemes elsőként tájékoztatni; ez a legegyszerűbb módja annak, hogy bekerüljünk a médiaforgatagba.

 

3 tipp, hogy hogyan lehetünk érdekesek a sajtó számára

 

Szezonalitás, ünnepek

 

Tény, hogy karácsonykor költik a legtöbbet az emberek, de az év többi 11 hónapjában is van élet. Számtalan lehetőségünk van, hogy termékünket, szolgáltatásunkat relevánssá tegyük úgy, hogy valamilyen ünnepen keresztül személyességet csempészünk a kommunikációba. Sokan elcsépeltnek hiszik az ilyesmit, közben meglepődnének, ha tudnák, hogy egy-egy ilyen akció milyen hatékony eladást produkálhat. Ki ne szeretne ajándékot kapni? Minden nap ünnepnap valakinek, ezt ne feledjük. Az ünnepek mellett követhetjük a sporteseményeket, hisz ezek világszerte nagy népszerűségnek örvendenek.

 

Személyesség, sztori

 

Reklámot bárki bármikor vásárolhat. Egy sima hirdetésen keresztül azonban nehéz személyességet sugározni. Ezért hiszek abban, hogy történeteket kell mesélni, bemutatni a karaktert az adott termék, szolgáltatás mögött. Egy érdekes történetet mindig szívesen olvasnak az emberek. Ha jobban belegondolunk, mindenkinek vannak ilyen történetei. Csak be kell mutatni őket, és máris szerethetőbbé válik a márkánk.

 

Szauer Judit honlapját ITT érheted el.

 

A kép a Mák Bisztrótól származik.