Magyarország nemzetközi arculata
Új megjelenéssel hódítunk külföldön
A Magyar Turizmus Zrt. által kialakított új márka célja nem országimázs építés, hanem Magyarországnak, mint egy turisztikai terméknek a népszerűsítése. A galériában bemutatott anyagok tehát hazánkban nem fognak megjelenni, annál inkább külföldön: óriásplakátokon, buszokon, metróállomásokon, kiállításokon. Az új szlogen: „Hungary – A love for life!”, amely egyrészt a magyarok életszeretetére utal, másrészt arra, hogy egy életre szerelembe eshetnek országunkkal az ide látogatók. A kampány kialakítása során sok szempontot vettek figyelembe a szakemberek. Az egyik legnagyobb hazánkkal kapcsolatos probléma az információk, a márkakép hiánya, hiszen nincs egyetlen olyan tényező, mint Ausztriában a hegyek vagy Horvátországban a tengerpart, amelyet a világ azonosítana velünk. Így a kampány megálmodói úgy döntöttek, hogy azt közvetítik a potenciális külföldi turisták felé, hogy ugyan mi egy kis ország vagyunk, de rengeteg különböző világot, élményt rejtünk magunkban.