A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.
Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Bormagazin igényesen
Menü
Főoldal
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Főoldal
/
Keresés
Találatok száma: 245
„Alulról kell felépíteni a rendszereket, felülről csak segíteni tudjuk ezeket”
A koronavírus hatása a magyar borászatok Instagram-kommunikációjára
Hogyan kommunikálnak a magyar borászatok az Instagramon? Milyen hatással volt a márkák közösségimédia-kommunikációjára a koronavírus első hulláma? Milyen új trendek jelentek meg a karantén és a „szobafogság” hatására? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a választ a corvinusos Borkommunikáció kurzusunk féléves projektmunkájában. Csapatunk tagjai Andruska Enikő, Izsák Dóra, Mezriczky Marcell és Vizi Gergely voltak.
Ülésezett a HNT elnöksége
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) Elnöksége legutóbbi ülésén a rendelkezésre álló információk alapján megvizsgálta a hazai és nemzetközi borpiaci folyamatokat.
Izgalmasan indult 2021
Piaci trendek, előrejelzések, fogyasztói preferenciák minden pincészetet érdekelnek, a borhamisítási ügy is örökzöld téma, Tokajban pedig mindig történik valami.
Hatályba lépett a bormarketing-hozzájárulásról szóló rendelet
Az Agrárminiszter rendeletével január 1-én hatályba lépett a Magyarországon előállított és forgalomba hozni kívánt borászati termékek után fizetendő szakmaközi bormarketing pénzügyi hozzájárulásról szóló szakmaközi piacszervezési intézkedés.
Új kurzusok beindításához kéri a Borkollégium a segítséget
A Borkollégium 2016-tól szervez bormarketing és értékesítés kurzusokat, és a sikerre való tekintettel bővítené a kínálatot.
A koronavírus és a borágazat számokban
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa Dr. Szolnoki Gergelynek, a Geisenheimi Egyetem professzorának segítségével mérte fel a járvány okozta eddigi károkat és állított fel lehetséges forgatókönyvet a jövőre vonatkozóan.
Nagyon mozgolódott a borágazat májusban
Sok minden történt az elmúlt hónapban boros fronton. Most egy cikkben összeszedtük a legfontosabb híreket.
Megújul a Soproni borvidék
A szőlősgazdák, borászok, valamint a velük együttműködő szakemberek első lépésként logót és marketingstratégiát dolgoztak ki.
A 12 kedvenc magyar bor története volt a kedvenc áprilisban
Április a legek hónapja volt a Vinoporton, több valamilyen listát tartalmazó írás is bekerült a legnépszerűbbek közé. Emellett persze még mindig jutott hely sajnos a koronavírusos híreknek is.
Mi lesz az Irsai Olivérünkkel?
Január legolvasottabb cikkei: blogposzt, klímaváltozás, blogposzt a klímaváltozásról, borkommunikáció, bormarketing.
Új arculattal és témákkal jön a Borkonferencia
Új arculattal, de változatlan célokkal és rendkívül izgalmas tematikával jön március 6-án a dr. Prónay Bence és Rókusfalvy Pál társszervezésében megvalósuló Borkonferencia. A rendezvény fő témája az „Innováció 2020”.
1
2
3
4
5
6
7
A vinoport.hu oldal süti fájlokat (cookie-kat) használ szolgáltatásai biztosításához. Az
adatvédelmi információkról
itt olvashat.
Elfogadás