A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Egyetlen fesztivál a borpiac rugója Spanyolországban

Fenavin

2017-01-06 | Csizmadia Miklós


Egyetlen fesztivál a borpiac rugója Spanyolországban

A borvilág spanyol szereplői májusban három nap alatt Ciudad Realban adnak randevút egymásnak. A kiállítás ideje alatt az összes spanyolországi borvidék felvonultatja a borait, továbbá a boros világ legújabb technológiai fejlesztéseivel is találkozhatunk, csakúgy, mint a szektor hagyományos jól bevált módszereivel.


Igazi rekorddal kecsegtet a Ciudad Real spanyolországi tartomány által immár 9. alkalommal szervezett Nemzeti Borászati Kereskedelmi Vásár (FENAVIN) 2017. május 9-11-e között. Mindezt a rekordot igazolja az az 1800 kiállító, melyek között pincészeteket, szövetkezeteket, kis-és nagy cégeket találunk. Ők már regisztrálták magukat a kiállításon való részvételre, miközben további négyszáz kiállító várja, hogy felkerülhessen a kiállítói listára, hogy minél több érdeklődőnek mutassák be a boraikat.

 

A siker titka abban rejlik, hogy aki kereskedőként érdeklődik a spanyol borok iránt, az minden információt (és bort) megtalál ezen a kiállításon, hiszen a Fenavin biztosítja az összes olyan high-tech eszközt, amely megkönnyíti a keresést.

 

A kiállításnak olyan szolgáltatások, eszközök állnak a rendelkezésére, mint például az „Business Searcher” melynek segítségével a vevők a lehető legkönnyebben a legrövidebb idő alatt tudják megkeresni azt a terméket vagy borászatot, amelyet éppen keresnek és amellyel üzleti kapcsolatot szeretnének létesíteni. Megteremti a lehetőségét annak, hogy a vevő a kiállítás valamennyi ajánlatát, érdekességeit könnyedén átláthassa.

 

 

Hasonlóképpen a „Contact with…” szolgáltatás keretén belül a kiállítás lelkéhez jutunk közelebb, amellyel a szervezők növeli tudják a kiállítók és a vevők közötti találkozások számát. Ez a szolgáltatás tényleg azoknak szól, akik tudják, hogy mit akarnak, kivel és mikor találkoznának a Fenavin ideje alatt. Így gyakorlatilag a kiállítás adatbázisában lévő kontaktokat mindössze egy „klikk” távolságából tudjuk elérni.

 

Az utolsó kiállításon 278.000 üzleti kapcsolat jött létre, melyhez 97.522 látogatást regisztráltak, amely nem kevesebb, mint 15.200 vevőt eredményezett 65 országból 2015-ben.

 
Vitathatatlanul a Wine Gallery (Borgaléria) a kiállítás legimpozánsabb része, ahol akkora helyiség áll rendelkezésre, hogy 11.280 kibontott palackból tudják a lehetséges vevők azokat borokat kóstolni nyugodt, háborítatlan körülmények, között amelyek iránt érdeklődnek. A Borgaléria úgy lett megtervezve, hogy minden egyes négyzetcentiméterével a borkóstolást és a borkóstolók igényeit szolgálja, melynek részét képezi, hogy a Spanyolországban megtalálható borokat hatalmas kijelzőn lehet megtalálni, ezzel is az eligazítást és a választást segítve.
 

Egyetlen fesztivál a borpiac rugója Spanyolországban
Természetesen a FENAVIN nem tartana ott ahol most tart, ha nem lenne a Program of Activities, (Különböző kiegészítő programok), amelyek nem korlátozódnak szigorúan csak a megtartott előadásokra vagy a különböző országokba irányuló export know-how-jára, hanem a legújabb marketing trendek és új technológiák is bemutatásra kerülnek amelyekkel a borok eladását lehet növelni.  
 
Ugyanebből a megfontolásból adódóan a kiállítás számos különböző helyén találkozhatunk fontos személyiségekkel az irodalom, a film, a sport, az egészség és a média világából, akik elmesélik a borok világához köthető szenvedélyüket és azt az örömöt, amelyet a mérsékelt alkoholfogyasztás tud nyújtani az emberek életében.
 
Ha amúgy is Spanyolországba terveztük az idei nyaralást, akkor mindenképpen érdemes úgy időzíteni, hogy akár csak egy nap erejéig be tudjunk ugrani a FENAVIN-re. Biztos, hogy maradandó élményekkel fogunk távozni!



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!