A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Megújul a Soproni borvidék

Egy régi kezdeményezést élesztettek fel a helyi szereplők

2020-05-14 | Vinoport


Megújul a Soproni borvidék

A szőlősgazdák, borászok, valamint a velük együttműködő szakemberek első lépésként logót és marketingstratégiát dolgoztak ki.


A Soproni borvidék aktív közössége újra rendezte sorait, a borvidékért tenni akaró jogi-, pénzügyi- és marketing kompetenciákkal rendelkező cégekkel szoros együttműködéseket alakítottak ki, s közös célként a Soproni borvidék megújítását határozták meg – olvasható a mostani kezdeményezésről küldött sajtóközleményben.

 

 

A Soproni Borvidék Hegyközségi Tanács, a Soproni Borút Egyesület, és lelkes önszerveződő borért tenni akaró kör, az Effix-Marketing szakmai támogatását élvezve több hónapnyi háttérmunkával, közösen készítették el a borvidék marketing stratégiáját és a definiálták a megújításhoz szükséges feladatokat.

 

Megújul a Soproni borvidék

 

A borvidék, mely Sopron és környéke mellett Kőszeg és környéke és Vaskeresztes borászatait is magába foglalja új, a tradíciókra építő, ám jövőbe mutató, friss új logót kapott április végére (lásd címlakép).

 

A Soproni Borvidék jóval többről szól, mint Sopron, hiszen része Kőszeg, Vaskeresztes, vagy éppen a Világörökségi-, Nemzeti-Parki területekkel bíró Fertő-táj. Ezért a vidék egy-egy kiragadott szimbóluma helyett, a vidékre jellemző sokszínűség, és hármas tagolás köszön vissza a frissen kialakított logóban. Ezekben a rejtett szimbolikákban, megjelenik a borvidék három tájegysége, melyek mindegyike különböző klimatikus viszonyokkal bír, de ugyanígy a három eltérő talajszerkezet, a vidékre jellemző borok és a borvidék borászai is. Mindeközben a döntéshozók célja volt megtartani az egyensúlyt az összetettség és a használhatóság között, melynél elsődleges szempont az egyszerű kialakítás, gyors, könnyű beazonosíthatóság, és az alkalmazhatóság mérettől függetlenül.

 

Az új logót, követte a megújult közösségi oldal és social média kampány, párhuzamosan egy honlap és kiadványok készülnek. A borvidéki újrapozicionálása, figyelem középpontjába kerülése mellett fontos célkitűzés a borértékesítés erősítése is.

 

Kiemelendő, hogy a Hegyközségi Tanácson keresztül ingyenes pénzügyi-, jogi- és marketing tanácsadás vehető igénybe, a Soproni Borút Egyesület pedig a borvidéki arculat és kommunikációs eszközök megújulásának ügyét viszi tovább.



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!