IX. Magyarország Bormarketing Konferencia
, , 2008. december 4-5. – Sopron, Hotel Sopron
Egy konferencia, ahol nem máson lesz a hangsúly, mint magán a bormarketingen, annak is az elmúlt egy évéről szól majd. Ugyanis a Magyar Bormarketing Kht. részéről beszámolót hallhatnak majd a résztvevők a magyar közösségi bormarketing első évéről, illetve a nemzetközi promóciók eredményeiről. De természetesen felvázolják majd az előadók a lehetséges jövőben stratégiákat, amivel mind a hazai, mind a nemzetközi marketing programok megvalósulhatnak. Tartanak majd értékesítési tréninget is azoknak, akik szeretnék magukat tovább képezni és még versenyképesebbé tenni a tárgyalásaik terén.
A konferencia másik pillére a borászati technológiák újdonságaiból fog állni. Még színesebbé teszi a konferenciát, hogy a GFK Hungaria 2008-ban végzett legújabb fogyasztói kutatás eredményeit. Kísérőrendezvénye is lesz a szimpóziumnak, mégpedig a VIII. Páneurópai Vörösborverseny, melynek nyertes borait a díjátadó ünnepség keretein belül meg is lehet majd kóstolni.
A program:
2008. december 4.
14.30 Megnyitó
Dr. Fodor Tamás, Sopron Megyei Jogú Város polgármestere
14.45-18.30 Plenáris előadások
• Pillanatkép a hazai borfogyasztásról – A GfK Hungária 2008 –as kutatásai alapján
Dörnyei Otília – Sánta Zoltán
GfK Hungária, ügyfélkapcsolati igazgató
GfK Hungária, piacfejlesztési menedzser
• A magyar közösségi bormarketing első éve
o Nemzetközi promóciók: Segít-e a marketing?
Nemes Richárd
Magyar Bormarketing Kht. ügyvezető
o Országos marketing programok: Merre tovább?
Altschach László,
Edison NTW, igazgató
o Regionális programok: Lehetőség és felelőség
Erdősi Mária, elnök
Bormarketing Bizottság
• A francia borpiac és borkereskedelem átalakulása és fejlődési irányai
Michael-Laurent Pinat
Francia Borkereskedők Szövetsége, elnök
• „A szürke gúnár, a kövér disznó és kiejthetetlen nevű barátaik” - Különleges pozicionálások az alkoholok piacán
Papp-Váry Árpád ifj.
Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Marketing intézetvezető
19.30 VIII. Páneurópa Vörösborverseny ünnepélyes eredményhirdetése
Fogadás, borkóstoló, zene, vigadalom
2230 A bor beszél belőlünk – éjszakai kerek asztal – beszélgetés
Pálffy István bor-szakújságíró
2008. december 5.
9.30-12.30 szekcióülések
I. szekció: Tárgyalástechnika az értékesítésben
Szekcióvezető: Németh András
Előadók:
Németh András
Synergia Stúdió Bt., vezető tanácsadó, tréner, ügyvezető igazgató
Papp István
Synergia Stúdió Bt., vezető tanácsadó, tréner
• Hatékonyságnövelés az értékesítésben
• Tárgyalástechnika felsőfokon
• A meggyőző érvelés alapjai
II. Újdonságok a borászati technológiában
Szekcióvezető: Dr. Kállay Miklós
• Borminőség-technológia; új lehetőségek a borászatban
Dr. Kállay Miklós
Budapesti Corvinus Egyetem, Borászati Tanszék
Tanszékvezető egyetemi tanár
• Hordóteszt eredmények a Lővér Pincénél
Magyar Dezső
Sop-Vin Kft. ügyvezető
• Csúcs termék csúcstechnológiával - Borászati technológiai fázisok változása a várható klíma változás, minőség, energia takarékosság, műszaki fejlesztés, költség hatékonyság tükrében
Majoros János
Mont-Org Kft, műszaki igazgató
• Értéktervezett borászatok fejlesztése
Ritecz János
CVS, PVM, értéktervező borász
12.30-14.00 Ebéd
14.00-18.00 Plenáris előadások
• A Magyar borszektor modellje, gyakorlati kérdései
Dr. Botos E. P. - Szabó A. - Szenteleki K.
Budapesti Corvinus Egyetem Szőlészeti – Borászati Kutató Intézet
• Az üzleti partnerek (vevők) döntésének logikája!
Tonk Emil
Magyar Marketing Szövetség alelnök,
Studium 2000 Kft., ügyvezető
• NICOLAS borszaküzlet hálózat stratégiája – márka és borvidéki borok a piacon
• Az oktatás, mint a bormarketing eszköze
Rohály Gábor
Borkollégium, vezető lektor
• Harc a vevők fejében elfoglalt helyért
Poós Bernadett
Oliva Marketing Kft., ügyfélkapcsolati vezető
• Kulturált és felelősségteljes alkoholfogyasztás a XXI. század Magyarországában
Dr. Győry László főtitkárhelyettes
HAFRAC (Hungarian Association For Responsible Alcohol Consumption)
18.00 Pince party
Időpont: 2008. december 4-5. kezdés: 14:30
Helyszín: Hotel Sopron (9400 Sopron, Fövényverem u. 7.)
További információk:
www.bormarketingkonferencia.hu

Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!