A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Magyarországi Bormarketing Konferencia

01. 04. - 01. 20.

, , 2012. január 19-20. - Sopron, Hotel Sopron



Új időpontban várja a borász társadalmat Sopron. Ez alkalommal január 19-20 között kerül megrendezésre a Magyarországi Bormarketing Konferencia, melynek a jól bevált helyszín, a Hotel Sopron ad otthont. A szakmai találkozó hagyományosan a magyar közösségi bormarketing aktualitásait és a borágazatot érintő gazdasági jellegű témákat járja körbe. A rendezvény célja, hogy a résztvevők belülről szemléljék a borágazat helyzetét, problémáikra megoldásokat keressenek és találjanak. Hagyományainkhoz híven, idén is egy-egy ismert és elismert külföldi szaktekintély kívülről szemlélve mutatja be hazánk borágazatát.

 

A konferencia első napján tartott plenáris ülés az ágazatot érintő változásokról, az elmúlt év eredményeiről szól. Fontos szerepet szánnak a közösségi bormarketing mellett, a termékleírások kapcsán kialakuló változások bemutatásának, a szakmaközi szervezet alakulásának is. A jövőt érintően kiemelkedő kérdés a 2014-2020 közötti EU-s támogatások tervezett rendszere a szőlő és borágazatban. A konferencián ezt járják körül.

Emellett részletes betekintést nyernek a nemzetközi bormarketing világába, idén Portugália és Németország lesz a középpontban. A Magyar Sommelier Szövetség tolmácsolásában a nemzetközi és hazai gasztronómia trendek és lehetőségek is bemutatásra kerülnek.

Természetesen a programból nem maradnak ki a marketing legaktuálisabb trendjei sem. Szó lesz a fogyasztói magatartásról, az értékesítési csatornák változásairól és a kommunikáció legújabb lehetőségeiről.

Előadók:

Harsányi Dávid – BGF-KKK adjunktusa, a Borászportál online bormagazin (bor)tanácsadója
Káli Ildikó – Magyar Sommelier Szövetség, elnök
Klemens Ádám  – Magyar Sommelier Szövetség, főtitkár
Dr. Kopcsay László – Budapesti Gazdasági Főiskola, docens
Mészáros Kálmán – MGSzH Borászati Igazgatóság, igazgató
Pálffy István – bor-szakújságíró
Paulo Russell-Pinto – Instituto dos Vinhos do Douro e do Porto, marketing és kommunikációs igazgató
Reibach János – ISSUSE Mangament Kft, ügyvezető
Dr.Simon Péter– Agrármarketing Centrum, igazgató;
Dr. Szolnoki Gergely – Forschungsanstalt Geisenheim, docens
Tari Katalin – Szent István Egyetem
Dr. Tarján Balázs – Bor Eredetvédelmi Bizottság, elnök
Tornai Tamás – MSZBSZ, elnök
Dr. Tóth Attila – Vidékfejlesztési Minisztérium, főosztályvezető 

Új időpontban, régi barátsággal várjuk Önt Sopronba, a Kékfrankos fővárosába 2012. január 19-20-án a XII. Magyarországi Bormarketing Konferencián.

További információ és részletes program:
www.bormarketingkonferencia.hu

Ha a jövőben értesülni szeretnél a legfontosabb boros és gasztronómiai programokról, jelentkezz Társasági élet hírlevelünkre!

 

 


Közelgő programok

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!