Év Bormarketingje díj
2009-01-09 | Tóth AdriennAz év Bormarketingje díjat 2005-ben a Magyar Borok Évkönyvének akkori főszerkesztője, Kele István alapította. A nyertes kiválasztásának legfontosabb szempontja, hogy az adott borpiaci szereplőnek egységes legyen a marketing megjelenése.
2008-ban ezen túl egy kilenc elemből álló szempontrendszert is bevezettek a szervezők, amely a tudatosabb döntést hivatott elősegíteni. Ennek keretében arra kérték a díj sorsáról döntőket, hogy vizsgálják meg, van-e kialakult, egyedi arculata a borászatnak, van-e összhang az egyes marketing elemek között, támogatják-e egymást a különböző marketing anyagok, a borok elnevezései összhangban állnak-e a borász imázsával, alapvető üzenetével, mennyire összehangoltak a címkék, a termékszortiment mennyire fejezi ki a borász filozófiáját, a weboldal megfelel-e a mai online-marketing elvárásoknak, tudatos és konzekvens-e a különböző eszközök megválasztása és végül, hogy van-e egyedi aktivitás, speciális PR vagy gerillamarketing formájában.
Díjazottak:
2005. St. Andrea Pincészet (Egri Borvidék)
2006. Vylyan Pincészet (Villányi Borvidék)
2007. Pannonhalmi Apátsági Pincészet (Pannonhalmi Borvidék)
2008. Monarchia Pincészet (Egri Borvidék)
Közösségi Bormarketing díj
2007. Bormarketing Műhely Kht. (Sopron)
2008. Egri Borvidékért Alapítvány (Eger)
Winelovers borok az olvasás mellé
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!