A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Év Bormarketingje díj

2009-01-09 | Tóth Adrienn



 

Az év Bormarketingje díjat 2005-ben a Magyar Borok Évkönyvének akkori főszerkesztője, Kele István alapította. A nyertes kiválasztásának legfontosabb szempontja, hogy az adott borpiaci szereplőnek egységes legyen a marketing megjelenése.

2008-ban ezen túl egy kilenc elemből álló szempontrendszert is bevezettek a szervezők, amely a tudatosabb döntést hivatott elősegíteni. Ennek keretében arra kérték a díj sorsáról döntőket, hogy vizsgálják meg, van-e kialakult, egyedi arculata a borászatnak, van-e összhang az egyes marketing elemek között, támogatják-e egymást a különböző marketing anyagok, a borok elnevezései összhangban állnak-e a borász imázsával, alapvető üzenetével, mennyire összehangoltak a címkék, a termékszortiment mennyire fejezi ki a borász filozófiáját, a weboldal megfelel-e a mai online-marketing elvárásoknak, tudatos és konzekvens-e a különböző eszközök megválasztása és végül, hogy van-e egyedi aktivitás, speciális PR vagy gerillamarketing formájában.

Díjazottak:

2005. St. Andrea Pincészet (Egri Borvidék)
2006. Vylyan Pincészet (Villányi Borvidék)
2007. Pannonhalmi Apátsági Pincészet (Pannonhalmi Borvidék)
2008. Monarchia Pincészet (Egri Borvidék)

Közösségi Bormarketing díj

2007. Bormarketing Műhely Kht. (Sopron)
2008. Egri Borvidékért Alapítvány (Eger)

 

 



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!