11. Borkonferencia
Budapest, BMC - Budapest Music Center
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem. Ez csak néhány téma, amiről szó lesz március 3-án a 11. Borkonferencián, ahol valóban húsbavágó és igen aktuális témákat feszegetnek majd.
PROGRAMTERVEZET
Megnyitó
AGRÁRMINISZTÉRIUM
Nemzeti bormarketing stratégia
RÓKUSFALVY PÁL
Nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos
Birtokbemutató – Tulajdonosi szemlélet, aktuális problémák, zéró tolerancia
VARGA PÉTER
Varga Pincészet, tulajdonos
Fajta Masterclass – Irsai és Cserszegi
KAMOCSAY ÁKOS
Hilltop Neszmély, Főborász
Szőlőtermesztés és klímaváltozás
DR. ZSÓFI ZSOLT
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, Habitált egyetemi docens, intézetvezető
Fajta Masterclass - Merlot
KISS GÁBOR
Kiss Gábor Pincészete, főborász
Generációváltás a Gere Pincészetnél – innovatív jövőkép
GERE ANDREA
Gere Pincészet
Hazánkban domináns fajták áttekintése piaci és eredetvédelmi szempontból
GÁL PÉTER
Agrárminisztérium, főosztályvezető
Nemzetközi tapasztalatok magyar szemmel
KISS ZSÓFIA
Events Executive, Decanter , Advanced Sommelier (Court of Master Sommeliers Europe), Master Sommelier jelölt
A magyarországi borászatok működési hatékonysága a méretgazdaságosság szempontjából
KOVÁCS ZOLTÁN
MCC Üzleti Ismeretek Műhely vezetője
RÁBAI LÁSZLÓ
Grand Tokaj Zrt., vezérigazgató
BORMARKETING KEREKASZTAL
TÉMA: Zéró tolerancia
Felkért résztvevők:
DR. BÁTKI PÁL
Ügyvéd, közlekedési szakjogász
BOCK JÓZSEF
Bock Borászat, tulajdonos
KNEZSIK ISTVÁN
Elnök, Autós Nagykoalíció, Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete
ÓBERLING JÓZSEF
Ezredes, Főosztályvezető, rendőrségi tanácsos, Országos Rendőr-főkapitányság - Közlekedésrendészeti Főosztály
VARGA PÉTER
Varga Pincészet, tulajdonos
További információk és jelentkezés

Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!