A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

BORJOG ÉS BORMARKETING 2018 KONFERENCIA

03. 01.

Budapest, Boscolo New York Palace



Március 1-jén rendezik meg a Borjog és Bormarketing 2018 Konferenciát, amelynek már a programtervét is nyilvánosságra hozták, sőt, elindult a jegyértékesítés is!

 

A Borjog és Bormarketing Konferencia indulása óta évről évre világos célokat fogalmaz meg, és mindenekelőtt hathatós felülete kíván lenni a magyar borért dolgozó szőlészeknek, borászoknak, szakmai szervezeteknek, kormányzati szereplőknek.


A konferencia plenáris szakasza – az esemény címének megfelelően - két fő témakörrel foglalkozik: az aktuális borjogi és bormarketing kérdésekkel. Az eseményt minden alkalommal egy interaktív bormarketing kerekasztal beszélgetés zárja – a felkért szakembereket „Bormarketing hangsúlyok 2020-ig” témában kérdezhetik majd a résztvevők.

 

A konferencia első részben  kiemelt figyelmet kap az ágazat jogi környezetének egyszerűsítése és az adminisztrációs terhek csökkentése. Emellett ebben a részben az egyik leginkább várt téma mindig a kormányzat tájékoztatása a várható fejlesztésekről és támogatásokról.


A konferencia második részében hangsúlyosan a bormarketing kérdések kerülnek terítékre, amikor az ágazati szereplők közösen vizsgálják a magyar bor lehetőségeit, egyeztetik céljaikat és ismertetik a vállalt feladatokat.


A konferencia szintén fontos törekvése, hogy a gazdasági szempontok megjelenítése mellett megfelelő hangsúllyal emelje ki a mértékletes borfogyasztás, a borkultúra fontosságát.


A konferencia szervezői ezúttal is véleményformáló nemzetközi előadókat kértek fel előadónak: Kanadából érkezik John Szabó Master Sommelier, a Volcanic Wines könyv nemzetközileg ismert és elismert szerzője, Marius Berlemann, a ProWein igazgatója és Dr. Ignacio Sanches Recarte, az európai borágazati vállalkozásokat képviselő szervezet (CEEV) főtitkára.

 

 


Programterv
9.30-9.40 - Hivatalos megnyitó 
 
9.40-9.50 - Köszöntő
Dr. Guller Zoltán, vezérigazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség
 
9.50-10.00 - Köszöntő
Légli Ottó, elnök, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

10.00-10.05 - Köszöntő, programismertetés
Rókusfalvy Pál, a konferencia társszervezője
 
10.05-10.30 - Borkultúra a toxikológus szemével
 Előadó: Dr. Zacher Gábor, osztályvezető főorvos
 
10.30-10.55 - Milliárdok az ágazat szolgálatában
Előadó: Kis Miklós Zsolt, agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Miniszterelnökség
 
10.55-11.10 - Kávészünet
 
11.10-11.35 - Bor / marketing / turizmus
Előadó: Magyar Turisztikai Ügynökség
 
11.35-12.00 - A magyar borpiac szerkezete és annak sajátosságai
Előadó: dr. Szolnoki Gergely, Geisenheimi Egyetem
 
12.00-12.25 - Borinformatika, borpolitika, bormarketing 2015-2018
Előadó: dr. Brazsil Dávid, főtitkár, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa
 
12.25-12.50 - A vásárok jövője - Kihívások a ProWine előtt
Előadó: Marius Berlemann, igazgató, ProWein
 
12.50-13.40 - Állófogadás
 
13.40-14.05 - Együttműködés az egyszerűsítés jegyében
Előadó: Gál Péter, eredetvédelemért felelős helyettes államtitkár, Földművelésügyi Minisztérium
 
14.05-14.30 - Hard discount láncok világa
Előadó: Herczeg Ágnes, nemzetközi borakadémikus
 
14.30-14.55 - A Nemzeti Adó- és Vámhivatal bűnügyi stratégiája, valamint piactisztítás a borászati ágazatban
Előadó: dr. Zámbó Péter, dandártábornok, bűnügyi főigazgató-helyettes, NAV
 
14.55-15.10 - Kávészünet
 
15.10-15.35 - Bor: termék és kultúra, komoly fenyegetettségben
Előadó: dr. Ignacio Sanches Recarte (CEEV főtitkár)
 
15.35-16.00 - "Vulkán borok" Magyarországon 
 Előadó: John Szabó MS
 
16.00-17.00 - Bormarketing kerekasztal – Téma: Bormarketing hangsúlyok 2020-ig
dr. Brazsil Dávid (főtitkár, HNT)
Bukovics Martin (borszakíró)
Győrffy András (marketing szakember)
Krasznai Zsófia (nemzetközi borakadémikus, tanácsadó)
Laczkó Gábor (főborász, Törley Pezsgőpincészet)
Magyar Turisztikai Ügynökség képviselője


Közelgő programok

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!