A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Bormarketing és értékesítés tanfolyam

02. 23.

Budapest, Borkollégium



A Borkollégium és a Budapesti Gazdasági Egyetem oktatóinak közös képzése.

 

Bormarketing és értékesítés tanfolyam

 

A képzés célja

alapvető marketingismeretek átadása, példák segítségével a gyakorlatban is alkalmazható megoldások bemutatása főként a borászatok – valamint igény szerint boros vendéglátóhelyek, kereskedések – marketingtevékenységének fejlesztése érdekében
a résztvevők – amennyiben elkészítik a házi feladatokat – a képzés végén oklevelet vehetnek át

 

A képzés ajánlott

borászok számára kis-közepes pincészeteknél
munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
a téma iránt érdeklődőknek

 

Tananyag

az előadók által a képzésre kifejlesztett speciális ismeretanyag (ld. tematika)
gyakorlati feladat: a résztvevőknek egyénileg, vagy 2 fős csoportokban egy marketingtervet kell elkészíteniük a tematikához kapcsolódóan több lépésben


Közelgő programok

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!