06. 13.
Bormarketing tanfolyam
02. 22.
Budapest, Borkollégium
Bormarketing és értékesítés: A tervezés jelentősége
Hogyan szólítsam meg a célközönségemet és növeljem az értékesítés volumenét? Kik egyáltalán a vásárlóim és hol érem el őket? Megfelel-e az arculatom a céljaim eléréséhez? Hogyan növeljem a termék piaci részesedését?
A marketing stratégiánk sosem lehet elég jó, a piac és a technológiák változásával mindig van mit fejleszteni. A Borkollégium és a Budapesti Gazdasági Egyetem oktatóinak közös képzése során a legfontosabb alapelvek mellett gyakorlati megoldásokat sajátítunk el.
Részletek és jelentkezés ITT.
A képzés ajánlott
- borászok számára kis-közepes pincészeteknél
- munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
- kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
- a téma iránt érdeklődőknek
Előadók
- a marketing, illetve borszakmában 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
- Dr. Totth Gedeon, főiskolai tanár, a BGE Marketing tanszékének, valamint Marketing szakának vezetője, a Magyar Marketing Szövetség Agrártagozatának elnöke, korábban az Agrár Marketing Centrum igazgatóhelyettese
- Dr. Kopcsay László, egyetemi docens, a BGE Marketing tanszékének munkatársa, a Marketing menedzsment szakirány vezetője, a Törley korábbi értékesítési vezetője
- Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, a Nagy Bor Teszt szervezője, WSET felsőfok
- Dr. Konkoly Mihály, címzetes egyetemi docens, a Gróf Buttler Borászat értékesítési igazgatója, nemzetközi borakadémikus
- Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, nemzetközi borakadémikus (dipWSET)
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!