A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Bormarketing tanfolyam

02. 22.

Budapest, Borkollégium



Bormarketing és értékesítés: A tervezés jelentősége

 

Bormarketing tanfolyam

 

Hogyan szólítsam meg a célközönségemet és növeljem az értékesítés volumenét? Kik egyáltalán a vásárlóim és hol érem el őket? Megfelel-e az arculatom a céljaim eléréséhez? Hogyan növeljem a termék piaci részesedését?
A marketing stratégiánk sosem lehet elég jó, a piac és a technológiák változásával mindig van mit fejleszteni. A Borkollégium és a Budapesti Gazdasági Egyetem oktatóinak közös képzése során a legfontosabb alapelvek mellett gyakorlati megoldásokat sajátítunk el.

 

Részletek és jelentkezés ITT.

 

 A képzés ajánlott

  • borászok számára kis-közepes pincészeteknél
  • munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
  • kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
  • a téma iránt érdeklődőknek

 Előadók

  • a marketing, illetve borszakmában 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
  • Dr. Totth Gedeon, főiskolai tanár, a BGE Marketing tanszékének, valamint Marketing szakának vezetője, a Magyar Marketing Szövetség Agrártagozatának elnöke, korábban az Agrár Marketing Centrum igazgatóhelyettese
  • Dr. Kopcsay László, egyetemi docens, a BGE Marketing tanszékének munkatársa, a Marketing menedzsment szakirány vezetője, a Törley korábbi értékesítési vezetője
  • Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, a Nagy Bor Teszt szervezője, WSET felsőfok
  • Dr. Konkoly Mihály, címzetes egyetemi docens, a Gróf Buttler Borászat értékesítési igazgatója, nemzetközi borakadémikus
  • Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, nemzetközi borakadémikus (dipWSET)

Közelgő programok

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!