Folytatódik a bormarketing konferencia
Várják a bormarketing szakma, a bormarketinggel foglalkozó szakemberek részvételét
2018-05-04 | VinoportA Nemzetközi Bormarketing Akadémia második állomása következik a Budapesti Gazdasági Egyetemen. Május 8-án a magyar borexport lesz a középpontban.
Címlapfotó: wikipedia
2018-ban négyalkalmas előadássorozatot hirdetett a Budapesti Gazdasági Egyetem Nemzetközi Bormarketing Akadémia címmel.
A márciusi előadáson a borszakma kihívásai kerültek fókuszba, a május 8-i második alkalmon a borexport marketing lesz a középpontban.
Az esemény nyitóelőadását Kopcsay László, a BGE egyetemi docense tartja. Ennek témája a borexport általános helyzete lesz, így megtudhatjuk, milyen lehetőségek és kihívások vannak a nemzetközi piacokon.
Második előadóként Bálo Zoltán, a Törley Pezsgőpincészet marketingigazgatója látogat el az eseményre, és azt mutatja be, hogy milyen marketing megoldásokat alkalmaznak pincészetünkben, tehát betekintést enged a cég mindennapi gyakorlatába.
A következő vendég, Sümegi Zsombor előadásának címe “Kína a lehetőségek országa”, amelyből megismerhetjük a magyar bor lehetőségeit Ázsiában.
Végül pedig a Junibor - Fiatal Borászok Egyesületének képviselete mesél a jelenlévőknek arról, hogyan látják fiatal borászaink a magyar bor külpiaci lehetőségeit, és milyen marketing aktivitásokat tartanak szükségesnek.
Az előadásokat követve egy kerekasztal-beszélgetés keretei között bárki felteheti kérdéseit az előadók számára. Megéri kíváncsinak lenni, hiszen a legaktívabb résztvevőt ajándékkal jutalmazzák a szervezők!
A program zárásaként minden látogató részt vehet egy pezsgőkóstolón a Törley Pincészet jóvoltából.
A rendezvény mindenki számára nyílt, várják a bormarketing szakma, a bormarketinggel foglalkozó szakemberek részvételét is, akik be tudnak kapcsolódni a kerekasztal a beszélgetésbe is.
A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött, amit az www.uni-bge.hu/bormarketingakademia címen lehet megtenni. A szervezők minden érdeklődőt szeretettel várnak május 8-án 14 órakor!
Részletes programterv:
IDŐPONT
2017. május 8. 14:30 – 18:00
HELYSZÍN
Budapesti Gazdasági Egyetem
1055 Budapest, Markó utca 29-31., Aula
PROGRAM
14.00-14.30 Regisztráció
14.30-14.45 Szervezői köszöntő
14.45-15.05 Kopcsay László: Borexport marketing – Lehetőségek és kihívások a
nemzetközi piacokon
15.05-15.25 Bálo Zoltán: A Törley Pezsgőpincészet marketing megoldásai
15.25-15.45 Sümegi Zsombor: Kína a lehetőségek országa
15.45-16.05 Junibor: Kitörési pontok – Hogyan látják a fiatal borászaink a magyar bor
külpiaci lehetőségeit, és milyen marketing aktivitásokat tartanak
szükségesnek
16.05-16.20 Szünet
16.20-17.20 Kerekasztal-beszélgetés
17.20-17.25 Zárás
17.25-18.25 Pezsgőkóstoló
További részlet a facebook eseményben.
Akit pedig még behatóbban érdekel a téma, annak ajánljuk a Borkollégium Bormarketing és értékesítés tanfolyamát.
Winelovers borok az olvasás mellé
Hasonló cikkek
Küldetésük a magyar bor (X)
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!