Marketingvezető – üzletfejlesztőt keres a Borkollégium
Állás
2017-03-10 | VinoportA Borkollégium boriskola főállású marketingvezető – üzletfejlesztő munkatársat keres budapesti irodájába.
Főbb feladatok:
- iskolai folyamatokban (ügyfélszolgálat, oktatókkal való kapcsolattartás, nemzetközi licenc partnerrel való kommunikáció, beszerzések, tanrend, vizsgák stb.) való részvétel és irányítás
- termékfejlesztésben (tanfolyamok, kóstolók, jegyzetek, könyvek) való részvétel, koordináció
- üzletfejlesztés (kihelyezett tanfolyamok, céges kapcsolatok építése, együttműködő partnerek felkutatása, oktatótermek kihasználtságának növelése, kapcsolódó marketing feladatokban való részvétel stb.)
Elvárások:
- felsőfokú végzettség
- marketing, vagy menedzsment, vagy oktatásszervezés területen szerzett minimum 2 éves tapasztalat
- a borok világa iránti erős elkötelezettség és boros attitűd (ennek hiánya kizáró ok!)
- gyakorlatias kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- felhasználói szintű számítógépes ismeret - MS Office
- gyors, dinamikus, önálló munkavégzés
- maximalizmus és proaktivitás a munkavégzésben
- középfokú angol nyelvtudás
- „B” kategóriás vezetői engedély
Előnyt jelent:
- szakirányú (marketing, menedzsment, oktatásszervezés) képzések
- WSET felsőfokú végzettség, vagy DipWSET végzettség/hallgatói státusz
- további, borokkal kapcsolatos tapasztalat
Amit kínálnak:
- fiatal, sikeres, dinamikus közösség
- új és divatos termékek bevezetése
- folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
- fix fizetés + egyéb juttatások
Szükséges nyelvtudás:
- Angol - Középfok/kommunikációképes szint
Munkavégzés helye:
1067 Budapest, Podmaniczky u. 31.
Jelentkezési határidő:
2017. 04. 15-ig, fényképes, szakmai önéletrajzzal és motivációs levéllel
Kezdés várható időpontja:
2017. 05. 01.
Winelovers borok az olvasás mellé
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!