Új arculattal és témákkal jön a Borkonferencia
Drónok, új generációs piackutatás és neves vendég a programban
2020-01-24 | VinoportÚj arculattal, de változatlan célokkal és rendkívül izgalmas tematikával jön március 6-án a dr. Prónay Bence és Rókusfalvy Pál társszervezésében megvalósuló Borkonferencia. A rendezvény fő témája az „Innováció 2020”.
Március 6-án a megszokott helyen (Boscolo New York Palace Budapest, Erzsébet krt. 9.) de megújult formában kerül sor immár nyolcadik alkalommal a Borkonferenciára (korábbi nevén Borjog és bormarketing konferencia). Az új arculattal a szervezők az egyszerűsítés és korszerűsítés igényét kívánták kifejezni, a Borkonferencia továbbra is változatlan célokkal működik tovább: a bor, jog és marketing területén keresi az előremutató válaszokat, hatékony szócsöve, érdekérvényesítő fóruma kíván lenni a magyar borért dolgozó szőlészeknek, borászoknak, szakmai szervezeteknek, kormányzati szereplőknek.
Korunkban rendkívüli módon felgyorsult a technológia fejlődés minden területen; egyik napról a másikra épülnek be szervesen az életünkbe korábban soha nem látott fejlesztések, új digitális megoldások. Ezek a folyamatok a szőlészet, borászat és nyilvánvalóan a jog és marketing területén is működnek, és életbevágóan fontos, hogy ez az ágazat is a megfelelő, hosszú távon is jól működő megoldásokat válassza, jó válaszokat adjon a jelen kérdéseire, hogy hatékonyan használhassa ki korunk végtelennek tűnő lehetőségeit. Ezért is választották a szervezők az idei konferencia alcímének az „Innováció 2020” témakörét. A szervezők igyekeznek az ágazat legkülönbözőbb területein keresni ezeket a válaszokat.
Az agrárminisztériumi megnyitó és az államtitkári helyzetelemzés után többek között olyan izgalmas előadások lesznek, mint például Dr. Tomor Tamás, a Debreceni Egyetem igazgatója és tudományos főmunkatársa „Távérzékelési módszerek és eszközök a szőlészetben” című előadása, amely az ágazat szemszögéből
betekintést enged nekünk a drónok, repülők és műholdak világába.
Hasonlóan érdekfeszítő lesz a Sepp Moser Birtok tulajdonosának, Nikolaus Mosernek a nézőpontja, aki a saját tapasztalatai alapján az innováció és a hagyományos alapok kapcsolatát fejtegeti majd, de nagyon várjuk a Csányi Pincészetben többszáz hektáron megvalósuló magyar példát a precíziós gazdálkodásra - önvezető traktorokkal, legnagyobb hatékonyságot célzó szoftverekkel -, amelyet Nagy Roland szőlész jóvoltából ismerhetünk majd meg. Oláh István, a D-Tag operatív igazgatójának jóvoltából a borral kapcsolatos új generációs piackutatásról, a közösségi médiaelemzésben rejlő lehetőségekről hallhatunk majd és kíváncsian várjuk Kiss Edina, a Viventions cég magyar menedzserének előadását is a borok zárásának területén tapasztalható innovatív fejlesztésekről.
Évről évre izgalmasabb viták zajlanak a konferencia hagyományos kerekasztal beszélgetésén, amelyre ezúttal Bárczi-Elek Ágnest, Harmath Csabát, Unger Zsoltot és Wolf Andrást invitáltuk.
Egy dolog azonban változatlan marad: az eseményt a kezdetektől szakmai partnerségben rendezik meg az Agrárminisztériummal, a Magyar Turisztikai Ügynökséggel és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával.
Programterv
Hivatalos megnyitó
Agrárminisztérium
Köszöntő, programismertetés
Rókusfalvy Pál a konferencia társszervezője
Borjogi és bormarketing aktualitások
Dr. Feldman Zsolt, államtitkár, Agrárminisztérium
Bor - Közösség – Marketing
Légli Ottó, elnök, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa
Állami bormarketing 2020 – erősödő szerepvállalás az eladásösztönzésben
Ondré Péter, ügyvezető igazgató, Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft.
Távérzékelési módszerek és eszközök használata a szőlészetben
Dr. Tomor Tamás, tudományos főmunkatárs, igazgató, Debreceni Egyetem, Távérzékelési Szolgáltató Központ
Biológiai alapok - Alkalmazkodás a változó világhoz
Molnár Ákos, elnök, Magyar Szőlőszaporítóanyag Termesztők Szövetsége
Innováció – visszatérés a gyökerekhez
Nikolaus Moser, tulajdonos, Sepp Moser Birtok
Precíziós gazdálkodás 400 hektáron
Nagy Roland, szőlész, Csányi Pincészet
Közösségi médiaelemzés és új generációs piackutatás a magyar bor szolgálatában
Oláh István, operatív igazgató, D-Tag Analytics Zrt.
Mád: profit és romantika – a tulajdonos dilemmái
Kovács Károly, tulajdonos, Mad Wine Pincészet
Innováció a zárásban
Kiss Edina, Product Line Manager, Vinventions
Bormarketing Kerekasztal: A fogyasztói edukáció ereje
Témavezető:
Rókusfalvy Pál
Résztvevők:
Bárczi-Elek Ágnes, beszerzési igazgató, Auchan Magyarország
Harmath Csaba, gasztronómiai szakértő, a Borkollégium oktatója
Unger Zsolt, marketingszakember, Unger and Partners
Wolf András, séf, New York Kávéház és Salon Étterem
A szervezők a programváltoztatás jogát fenntartják!
Winelovers borok az olvasás mellé
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!