A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.
Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Bormagazin igényesen
Menü
Főoldal
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Főoldal
/
Címkék
/
agrár marketing centrum
Helyzetkép a hazai bormarketingről
Átmeneti időszak
A közösségi bormarketing országos szinten még gyerekcipőben jár, és ebben az esetben sajnos nem ismertek a nagyobb veszélyek elkerülését lehetővé tévő védőoltások. Személyek és szervezetek tűnnek fel és el úgy, hogy mozdulataikat, lépéseiket árgus szemmel figyeli a szakma. Ez nem is meglepő, hiszen a feladattal óriási felelősség és jelentős anyagi forrás jár. A képet csak tovább színesíti a tény, hogy hazánkban legalább úgy ért mindenki a marketinghez, mint a borhoz.
A jó és a rossz pálinka
Rövid pálinkahírek
Mi különbözteti meg a jó pálinkát a rossztól? Az igazi pálinka hazánkban termett gyümölcsből, vadgyümölcsből, szőlőtörkölyből és aszúszőlő-törkölyből készül, erjesztés, majd lepárlás útján, jól megválasztott technikával és technológiával, illetve a szakmai elvek betartásával. Ezzel szemben nem nevezhető pálinkának a finomszeszből, vízből, cukorból, aromákból és élelmiszer-színezékekből hideg úton, ipari mennyiségben előállított szeszes ital. A következő hírcsokorral a hazai pálinkák világába nyerünk bepillantást.
A vinoport.hu oldal süti fájlokat (cookie-kat) használ szolgáltatásai biztosításához. Az
adatvédelmi információkról
itt olvashat.
Elfogadás