A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.
Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Bormagazin igényesen
Menü
Főoldal
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Főoldal
/
Címkék
/
kele istván
Év Bormarketingje díj 2008.
Kettős egri siker
2008. december 8-án Budapesten az Uránia Filmszínházban negyedik alkalommal adták át az Év Bormarketingje díjat. A Magyar Borok Évkönyve kötet alkotói által alapított elismerést a tavalyihoz hasonlóan idén is két kategóriában ítélték oda. Az év bormarketingje díj nyertese az egri Monarchia Borászat lett, míg a közösségi bormarketing kategóriában az Egri Borvidékért Alapítvány bizonyult a legkiemelkedőbbnek. A díjátadás mellett az esemény remek alkalmat kínált a 2009. évi Magyar Borok Évkönyve bemutatójának is.
Megjelent a Magyar Borok Évkönyve
A hatodik kötet megújult kívülről, belülről
A Magyar Borok Évkönyvét egy elszánt kis csapat készíti el évről-évre. Bár, ha úgy vesszük a tartalomért felelős munkatársak körét - amelyet eredetileg Komlósi Amina és Kele István alkot - kiegészíthetjük még a könyvben bemutatásra kerülő borászokkal is, hiszen személyes hangvételű írásaikkal ők is nagyban hozzájárulnak a könyv tartalmához. Ettől az évtől pedig a külsejében is megújuló kötet pálinka, pezsgő és gyümölcsbor szekcióval is bővül.
A vinoport.hu oldal süti fájlokat (cookie-kat) használ szolgáltatásai biztosításához. Az
adatvédelmi információkról
itt olvashat.
Elfogadás