A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.
Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Bormagazin igényesen
Menü
Főoldal
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Főoldal
/
Címkék
/
magyar bormarketing nonprofit kft
Az érdeklődés felkeltésén és az oktatáson van a hangsúly
Rövid hírek a hazai bormarketing világából
Az első lépés mi más is lehet, mint az érdeklődés felkeltése, vagy a már létező kapcsolat további elmélyítése. Esetünkben persze a borról van szó, a "Magyar bor mindenkor"-kampány célja pedig az, hogy széles fogyasztói körökben népszerűsítse a borfogyasztás ideáját. Szintén az üzletekben bort vásárló nagyközönségnek szól az a hazai fejlesztők által létrehozott digitális sommelier, amely a borkínálatban való eligazodásban segíti a bizonytalanokat. Az alábbi hírösszefoglalónkban beszámolunk még a Boregyetem 2009 és a Képzés 2009 nevű programokról is.
A vinoport.hu oldal süti fájlokat (cookie-kat) használ szolgáltatásai biztosításához. Az
adatvédelmi információkról
itt olvashat.
Elfogadás