A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.
Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Bormagazin igényesen
Menü
Főoldal
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Főoldal
/
Címkék
/
magyar nemzeti bormarketing program
Magyar borfogyasztási szokások
Mit, miért, mennyiért?
Milyen bort iszunk, hol vásárolunk, és mennyit vagyunk hajlandóak kifizetni egy palackért? Milyen típusú borfogyasztók vagyunk, és mit jelképez számunkra a bor? Ehhez hasonló kérdéseket tettek fel a Gfk Hungária Piackutató Intézet munkatársai, akik a Nemzeti Bormarketing Program keretében 2008-ban vizsgálták a hazai borfogyasztási szokásokat. A kutatás eredményét december elején hozták nyilvánosságra Sopronban, a IX. Magyarországi Bormarketing Konferencián.
A vinoport.hu oldal süti fájlokat (cookie-kat) használ szolgáltatásai biztosításához. Az
adatvédelmi információkról
itt olvashat.
Elfogadás