A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Bormarketing és értékesítés: A stratégiai tervezés jelentősége - Online kurzus

02. 19. - 03. 26.

Budapest, Borkollégium



Kiscsoportos gyakorlatiorientált online tanfolyam a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területen 20-40 éve tevékenykedő szakemberek vezetésével.

 

Bormarketing és értékesítés: A stratégiai tervezés jelentősége - Online kurzus

 

Hogyan szólítsam meg a célközönségemet és növeljem az értékesítés volumenét? Kik egyáltalán a vásárlóim és hol érem el őket? Megfelel-e az arculatom a céljaim eléréséhez? Hogyan növeljem a termék piaci részesedését?

 


 
Kiscsoportos gyakorlatiorientált online tanfolyam a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területen 20-40 éve tevékenykedő szakemberek vezetésével.
 
A marketing stratégia kialakítása a piaci siker egyik kulcstényezője, hiszen ezáltal lehetséges az erőforrásokat a megfelelő cél érdekében összehangoltan alkalmazni. Ehhez azonban szükséges a piac, a fogyasztók, versenytársak megfelelő ismerete, valamint a terv átgondolása, az egyes részek összehangolása. Néhány alapelv és lépés ismeretében pedig a folyamat jóval egyszerűbb és hatékonyabb lehet.

 

Már lehet jelentkezni a Borkollégium 2021. február 19-én induló új Bormarketing és értékesítés kurzusára 

 

Mik az online kurzus előnyei?

  • Csak egy laptopra vagy egy okostelefonra van szükség
  • Bárhonnan elérhető, akár külföldről is
  • Kényelmes, az utazáson időt és pénzt lehet spórolni
  • 100% vírusmentes tanfolyam a Zoom alkalmazás segítségével

 

Mi a képzés célja?

  • hogy a résztvevők felismerjék a stratégiai tervezés jelentőségét, ennek alapvető hatását a piaci sikerre
  • megismerjék a tervezés egyes lépéseit, a stratégiai szemléletmódot
  • saját példájukon dolgozva megértsék mindezek gyakorlati vonatkozásait
  • az előadások rendszeres látogatása, valamint a házi feladatok elkészítése esetén oklevelet szerezzenek

 

Kiknek ajánljuk?

  • Borászok, tulajdonosok számára kis-közepes pincészeteknél
  • Munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
  • Kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
  • A téma iránt érdeklődőknek

 

Előadók

a marketing, illetve borszakmában 20-40 éve tevékenykedő szakemberek

  • Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, WSET felsőfok
  • Dr. Totth Gedeon, főiskolai tanár, a Magyar Marketing Szövetség Agrártagozatának elnöke, korábban az Agrár Marketing Centrum igazgatóhelyettese
  • Dr. Kopcsay László, egyetemi docens, a Törley korábbi értékesítési vezetője
  • Dr. Konkoly Mihály, agrárközgazdász, borász, Veritas key account manager, DipWSET
  • Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, nemzetközi borakadémikus (dipWSET)

 

Tematika

1. nap 

9.00 - 12.15:
Marketing szemlélet

marketing, piac, fogyasztó, igények
a marketingmunka folyamata
marketing stratégia és marketing mix (4P, 7P)

Borászat és marketing

a bormarketing speciális vetületei
közösségi bormarketing, marketing szintek

Előadó: Harsányi Dávid
 
13.15 - 16.30:
Piackutatás, piacismeret

információs források, szekunder információk
piackutatás menedzselése, megrendelése
italismeret, helyettesítő termékek
konkurenciaanalízis
fogyasztói magatartás, vásárlási szokások

Házi feladat kiadása

1 oldalas anyag + 5 perces előadás összeállítása a lehetséges kutatási területekről, forrásokról, költségekről

Előadó: Totth Gedeon
 

2. nap

9.00 - 12.15:
Házi feladat átbeszélése
Marketingstratégia

helyzetelemzés (STEEP, Porter, SWOT)
célmeghatározás
marketingstratégia
szegmentálás, célcsoport választás
pozícionálás

Márkázás

küldetés, arculatépítés
márkaépítés, márkastratégia
márkanév, logó
közösségi márkák (pl. Egri Csillag)

Előadó: Totth Gedeon
 
13.15 - 16.30:
Termék- és árpolitika

termékvonal, termékéletgörbe
termékkínálat kialakítása
csomagolás
kiegészítő szolgáltatások, vendéglátás
árazás

Házi feladat

1 oldalas anyag + 5 perces prezentáció összeállítása a lehetséges stratégiáról

Előadó: Kopcsay László
 

3. nap

9.00 - 12.15:
Házi feladat átbeszélése
Értékesítés

értékesítési csatornák: nagyker, kisker, direkt értékesítés
export csatornák, közvetítők
borturizmus, vendéglátás

Előadó: Dr. Konkoly Mihály
 
13.15 - 16.30:
Kommunikáció

kommunikációs stratégia
kiemelt kommunikációs megoldások (internet, esemény)
további kommunikációs lehetőségek
üzleti kommunikáció
üzenet, kreatív anyagok
a tervezés folyamata, szereplői

Házi feladat

5 oldalas átfogó anyag + 10 perces prezentáció összeállítása a kutatási lehetőségekről, stratégiáról, termék-, ár-, értékesítési- és kommunikációs politikáról

Előadó: Harsányi Dávid
 

4. nap

9.00 - 12.15:
Borszortiment kialakítása

a borválaszték kialakításának szempontjai (a fogyasztók, a borász, a tulajdonos szerepe)
a borkészítés meghatározó tényezői (terroir, fajta, művelésmód stb.)
a kóstolás szerepe a borkészítésben (pincekóstoló, szakmai kóstoló, fogyasztói kóstoló)

Előadó: Bálint László
 
13.15 - 16.30:
Házi feladat átbeszélése, a résztvevők prezentációi
Előadók: Totth Gedeon, Kopcsay László, Harsányi Dávid
 
A házi feladat sikeres teljesítése esetén oklevelet nyújtunk át.
 

Tananyag

  • az előadók által a képzésre kifejlesztett speciális ismeretanyag (ld. tematika), amelyet a tanfolyam alatt folyamatosan küldünk el a résztvevőkhöz
  • gyakorlati feladat: a résztvevőknek egyénileg, vagy 2 fős csoportokban egy marketingtervet kell elkészíteniük a tematikához kapcsolódóan több lépésben

Közelgő programok

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!