A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Nemzetközi Bormarketing Akadémia

03. 27.

Budapest, KVIK - Markó utca 29-31., Ingyenes borszakmai előadások és borkóstoló



Nemzetközi Bormarketing Akadémia címmel négy alkalmas programsorozatot indít a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE), amelyen az Egyetem oktatói mellett a borszakma jeles képviselői vitatnak meg egy-egy aktuális kérdést a közönség bevonásával. A félnapos programokon a rövid előadásokat kerekasztal beszélgetés, majd borkóstoló követi.

 

A bor iránti érdeklődés folyamatosan növekszik hazánkban, különösen a fiatalok körében, azonban az érdeklődés nagyobb, mint az effektív tudás. A Nemzetközi Bormarketing Akadémia célja, hogy megismertesse a fiatalokat és az érdeklődőket a borágazat fontos vonatkozásaival, marketing kihívásaival, és ezzel kedvet adjon a területtel való foglalkozásra.

 

 

A rendezvények keretében sikeres hazai és nemzetközi példákat is bemutatnak majd, illetve megoldási alternatívákat fogalmaznak meg a felmerülő problémákra.

 

A programsorozat első állomásának fókuszában, 2018. március 27-én a borszakma kihívásai, illetve az arra adható válaszok állnak.

 

Az első alkalommal, 2018. március 27-én három előadás előzi meg a kerekasztal beszélgetést és a borkóstolást. Totth Gedeon, a BGE intézetvezetője számos kutatás eredménye alapján az országos szintű kihívásokról beszél, majd Laposa Bence, a Balatoni Kör elnökeként a regionális kihívásokat mutatja be a Balatoni Kör, illetve a Balatonbor példáján keresztül. Konkoly Mihály pedig a Gróf Buttler Borászatban szerzett tapasztalatai alapján ismerteti a vállalati szintű kihívásokat.

 

Az esemény 14.00-kor kezdődik.

 

Az eseményen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

 

 


Közelgő programok

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!