Megújul a Soproni borvidék
Egy régi kezdeményezést élesztettek fel a helyi szereplők
2020-05-14 | VinoportA szőlősgazdák, borászok, valamint a velük együttműködő szakemberek első lépésként logót és marketingstratégiát dolgoztak ki.
A Soproni borvidék aktív közössége újra rendezte sorait, a borvidékért tenni akaró jogi-, pénzügyi- és marketing kompetenciákkal rendelkező cégekkel szoros együttműködéseket alakítottak ki, s közös célként a Soproni borvidék megújítását határozták meg – olvasható a mostani kezdeményezésről küldött sajtóközleményben.
A Soproni Borvidék Hegyközségi Tanács, a Soproni Borút Egyesület, és lelkes önszerveződő borért tenni akaró kör, az Effix-Marketing szakmai támogatását élvezve több hónapnyi háttérmunkával, közösen készítették el a borvidék marketing stratégiáját és a definiálták a megújításhoz szükséges feladatokat.
A borvidék, mely Sopron és környéke mellett Kőszeg és környéke és Vaskeresztes borászatait is magába foglalja új, a tradíciókra építő, ám jövőbe mutató, friss új logót kapott április végére (lásd címlakép).
Az új logót, követte a megújult közösségi oldal és social média kampány, párhuzamosan egy honlap és kiadványok készülnek. A borvidéki újrapozicionálása, figyelem középpontjába kerülése mellett fontos célkitűzés a borértékesítés erősítése is.
Kiemelendő, hogy a Hegyközségi Tanácson keresztül ingyenes pénzügyi-, jogi- és marketing tanácsadás vehető igénybe, a Soproni Borút Egyesület pedig a borvidéki arculat és kommunikációs eszközök megújulásának ügyét viszi tovább.
Winelovers borok az olvasás mellé
Hasonló cikkek
Küldetésük a magyar bor (X)
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!