A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Miniszter előtt a magyar bormarketing ügye

Írásbeli kérdést kapott a földművelésügyi miniszter

2015-11-17 | Vinoport


Miniszter előtt a magyar bormarketing ügye

Van esély arra, hogy ne a hazai borágazat legyen a belső csatározások újabb áldozata, és végre a világ bortérképén is jegyezzék méltán híres borainkat? – ezt kérdezi egy képviselő.


Írásbeli kérdéssel fordult a Földművelésügyi Minisztériumot vezető miniszterhez, Dr. Fazekas Sándorhoz Magyar Zoltán jobbikos képviselő. Miután a Vinoporton is több cikk jelent meg az utóbbi időben a magyar bormarketing témakörében, Magyar Zoltán tett egy lépést a fejlődést érdekében.

 

Ezekre a kérdésekre vár választ a képviselő:

 

A széttagolt állami struktúra hátráltatja a hatékony bormarketinget? Várható a közeljövőben egy egységesített intézményrendszer és – más bortermelő országokkal versenyképes – egyközpontú forrás a magyar borok népszerűsítésének hatékonysága érdekében? Van-e esély arra, hogy ne a hazai borágazat legyen a belső csatározások újabb áldozata és végre a világ bortérképén is jegyezzék méltán híres borainkat?

 

 

Magyar azt is megjegyzi levelében, hogy "...felmerül ugyanis az, hogy a szakmaiság érvényesülése helyett az érdekelvű politizálás, és az ehhez kapcsolódó előnyöket jelentő profitorientáltság áldozatául eshet az egész ágazat."

 

A teljes szöveget innen letöltheti (pdf)>>



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!