Miniszter előtt a magyar bormarketing ügye
Írásbeli kérdést kapott a földművelésügyi miniszter
2015-11-17 | VinoportVan esély arra, hogy ne a hazai borágazat legyen a belső csatározások újabb áldozata, és végre a világ bortérképén is jegyezzék méltán híres borainkat? – ezt kérdezi egy képviselő.
Írásbeli kérdéssel fordult a Földművelésügyi Minisztériumot vezető miniszterhez, Dr. Fazekas Sándorhoz Magyar Zoltán jobbikos képviselő. Miután a Vinoporton is több cikk jelent meg az utóbbi időben a magyar bormarketing témakörében, Magyar Zoltán tett egy lépést a fejlődést érdekében.
Ezekre a kérdésekre vár választ a képviselő:
A széttagolt állami struktúra hátráltatja a hatékony bormarketinget? Várható a közeljövőben egy egységesített intézményrendszer és – más bortermelő országokkal versenyképes – egyközpontú forrás a magyar borok népszerűsítésének hatékonysága érdekében? Van-e esély arra, hogy ne a hazai borágazat legyen a belső csatározások újabb áldozata és végre a világ bortérképén is jegyezzék méltán híres borainkat?
Magyar azt is megjegyzi levelében, hogy "...felmerül ugyanis az, hogy a szakmaiság érvényesülése helyett az érdekelvű politizálás, és az ehhez kapcsolódó előnyöket jelentő profitorientáltság áldozatául eshet az egész ágazat."
A teljes szöveget innen letöltheti (pdf)>>
Winelovers borok az olvasás mellé
Hasonló cikkek
Lérins szigetek: a szerzetesek bora Cannes partjai mellett
"10 éven belül mi leszünk az új mediterráneum”
Két különleges bor a Jura borvidékről: vin jaune és vin de paille
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!