Ilyennek látszik Tokaj Kaliforniából
Történelme miatt egyedülálló
2016-06-25 | VinoportHonlaptervezésből él, mégis ő a világ egyik legismertebb boros véleményvezére. Bordeaux-ban még nem járt, Tokajban viszont már kétszer is, sőt iddén Somlót sem hagyta ki. Alder Yarrow-val legutóbbi magyarországi látogatásakor az MR1 Kossuth Rádió készített interjút.
Alder Yarrow Kaliforniában élő borblogger, a Vinography szerzője idén másodszor látogatott Magyarországra. Mint azt a Kossuth Rádiónak elmondta, a világ számos borvidékén járt már, sok fontos borvidéken viszont még nem. Mégis olyan fontosnak tartja Tokajt, hogy ide idén másodszor utazott el.
Véleménye szerint Tokaj történelme az, ami egyedülállóvá teszi. A helyi borászoknak viszont még időre van szüksége a kísérletezéshez, a boroknak pedig hatékony nemzetközi marketingre az ismertté váláshoz, mondta.
„A sok törekvés és fejlesztés ellenére, amelyek jelenleg is zajlanak a Tokaji borvidéken, illetve a borászok véleményei után még mindig frusztrált vagyok. Elképesztő, de régiós bormarketing egyszerűen nem létezik, nemcsak Tokaj, de más régiók tekintetében sem. Számomra felfoghatatlan, hogy a világ egyik legrégibb és legrangosabb borvidékének, Tokajnak, nincsen hivatalos marketing szerve, ami a vidék marketingkommunikációjával foglalkozna, mint például Kaliforniában a Napa – völgyben."
A Tokajról szóló interjú meghallgatható a Hangtárban>>
Yarrow nemcsak Tokajt látogatta meg. Felfedezte Somló értékeit is, ahol lenyűgözte a természet. A Somlói borvidék ereje szerinte egységességében rejlik, amit a vulkanikus talaj jelent.
A Somlóról szóló interjú szintén meghallgatható a Hangtárban>>
Winelovers borok az olvasás mellé
Hasonló cikkek
"10 éven belül mi leszünk az új mediterráneum”
Magyar fotós, a Borkollégium oktatója nyerte az OIV Centenáriumi fotópályázatát
Megjelent a Winelovers Wine Awards eredményeit listázó digitális kiadvány
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!