A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

„Abszolút fontos reprezentációs lehetőség”

Borászokat kérdeztünk a Winelovers 100-ról

2019-10-07 | Gonda György


„Abszolút fontos reprezentációs lehetőség”

A Winelovers 100 - A 100 legjobb magyar bor magazin megjelenéséhez kapcsolódóan megrendezésre került nagykóstolón a kiadványba bekerült borászatok mutathatták meg magukat. Mi pedig kifaggattuk őket, miért fontos számukra a részvétel, mit gondolnak az egész kezdeményezésről.


 

Fotók: Győry Gabriella

 

A Winelovers 100 – A 100 legjobb magyar bor magazin idén megújult formátumban és az előző évinél nagyobb terjedelemben, 144 oldalon kerül az olvasók el. Bár középpontjában a száz legkiválóbbnak ítélt bor listája és részletes leírása áll, a magazin 11, hazánkban kiemelt figyelmet érdemlő kategória (pezsgő; illatos fehérbor; olaszrizling; furmint; késői szüretelésű édes bor; aszúbor; rozé; kékfrankos; bikavér; bordói házasítás; Villányi Franc) legjobbjait is bemutatja annak érdekében, hogy az olvasók a lehető legteljesebb képet kapják a magyar borokról. 

 

A legjobb 100-ból a szeptember 21-én a Winelovers 100 Nagykóstolón mintegy 75-öt kóstolhatnak meg egyetlen jegy áráért az érdeklődők. Mi eközben a kiállító borászatok képviselőivel beszélgettünk, íme egy csokorra való a válaszaikból.

 

„Abszolút fontos reprezentációs lehetőség”

 

Agárdi Csóbor Pincészet (Csóbor-Kisari Linda borász, borászati vezető)

Fantasztikus a magazin és óriási megtiszteltetés bekerülni a 100 legjobb magyar bor közé, a rangos helyezést elért borokat örömmel mutatjuk meg a borrajongó közönségnek

 

 

Bujdosó Szőlőbirtok és Pincészet (Bujdosó Ferenc)

Egy borásznak mindig megtiszteltetés ilyen mezőnyben, ilyen borok között megmérettetni magát és a borát. A bírálók szakmaisága megkérdőjelezhetetlen, ezért külön öröm, ha az ember a 100 legjobb közé kerül. Szeretem ezeket a rendezvényeket, ahol egy helyen meg lehet kóstolni az ország kiemelkedő borait. Az ilyenekből minden gyakorló borász tud tanulni, profitálni.

 

Csányi Pincészet (Nemoda Tamás, key account manager)

A helyszín kitűnő választás volt, mert megfelelőképpen illeszkedett a prémium (Kővilla Válogatás Villányi Franc) és szuper prémium (Teleki Tradíció 1881 Super Prémium Villányi Franc) borainkhoz, valamint a tradicionális eljárással készült prémium pezsgőnkhöz (Teleki Tradíció 1881 Pinot Noir Rose Pezsgő). A kiadványt és a rendezvényt is jó kezdeményezésnek tartom, mert egy átfogó képet tud adni a hazai, prémium borokról, és a minőségi borfogyasztást támogatja. Számunkra fontos a részvétel ezen a rendezvényen, hiszen miután borunk bekerült a legjobb 100 közé, az ilyen eseményeken tudjuk nagy számban elérni a prémium boraink fogyasztóinak jelentős részét, illetve itt tudunk olyan újabb embereket megszólítani, akik vásárlóink lehetnek a jövőben.

 

„Abszolút fontos reprezentációs lehetőség”

 

Dobosi Pincészet és Vendégház (Barad Gábor, értékesítés és marketing)

A borkóstoló helyszíne most is színvonalas volt. A rendezvényterem dolgozói kérés nélkül kínáltak extra jeget és az üres palackokat is folyamatosan elvitték az asztalunkról. A vendégek között örömmel láttam jó néhány régi kollégát, ismerős arcot. Az ilyen események fontos szerepet játszanak a magyar borkultúra építésében és a fogyasztókat is edukálják. Összességében is pozitívan ítélem meg a programot. Maga a lista véleményem szerint kizárólag kategóriákra bontva szemléletesebb lenne, mert a borok így nem szoktak egymással versenyezni. Például ezt tudnám elképzelni: fehér terroir borok, friss borok (friss fehér, rozé ), könnyed vörösek, nagy vörösek, késői szüretelésűek, aszúk.

 

Eszterbauer Borászat (Eszterbauer János)

A magazin minden szempontból igényes kiadvány, a borszaküzletünkben is terjesztjük. A tesztelő zsűri kiváló szakemberekből állt, a végeredmény az objektivitás irányába hat. Már megszoktuk, hogy a boros rendezvényeknek van egy jól behatárolt közönsége, itt viszont örömmel láttunk új, fiatal arcokat.

 

„Abszolút fontos reprezentációs lehetőség”

 

Holdvölgy (Jójárt Gergő kereskedelmi igazgató)

Megtisztelő, hogy 2019-ben is két borral képviselhetjük a magazinban a Tokaji borvidék sokszínűségét. A kóstolására behívott borok már bizonyítottak. Az ország gasztónómiai központjaiban dolgozó szakembereket győzték meg, vagy a hazai és a nemzetközi borbírálok által adott minősítéseknek köszönhették, hogy megmérettetnek. A Winelovers 100 magazin igényes kiadvány, megfelelő szakmai hitelességre építve.

 

Jackfall Bormanufaktúra (Jandrasics Gábor, tulajdonos)

Jó minőségű magazin készült a tesztről, a vendégek felé a lista egy kis magyarázatot igényel, mert a kategóriafüggetlen sorrend nem érdemtelenül, de aránytalanul a kiváló tokaji aszúknak kedvez. A magazinban szereplő statisztikák, elemzések kifejezetten érdekesek. Egy borászat nagyon tud örülni a hiteles bortesztelők pontozásának és az elért eredménynek.

 

Kovács Nimród Winery (Kovács Nimród, tulajdonos)

Az újság kiváló, a rendezvény színvonalas. A kiállítók tekintetében jó a felhozatal, amihez egy értő borközönség kapcsolódik, ami szükséges is.

 

„Abszolút fontos reprezentációs lehetőség”

 

Pannonhalmi Apátsági Pincészet (Illés Tamás, marketing- és kereskedelmi vezető)

A Winelovers 100 – A 100 legjobb magyar bor iránytű lehet mindazoknak, akik a borversenyeken megmérettetett tételek egyfajta szakmai alapú válogatás szerinti esszenciáját szeretnék megismerni. Az igényes kiadvány évre szóló magazin, amihez többször fordulhatunk, számos érv mellett emiatt is tartottuk méltónak arra, hogy a Pannonhalmi Főapátság pincészetének teljeskörű portfolió-optimalizálásáról és átfogó arculatváltásáról első ízben ezen a felületen adjunk ki egy komolyabb anyagot egy 4 oldalas színes és izgalmas PR-cikk formájában. A Winelovers rendezvények ma kétségkívül hazánk prémium boros eseményeinek számítanak, így nem is lehet kérdés, hogy a Pannonhalmi Főapátság a magazinhoz kapcsolódó kóstolón részt vett a boraival és szeretettel várta a kóstolni vágyó vagy épp az új címkék iránt érdeklődő közönséget.

 

Pálffy Szőlőbirtok és Pince (Pállfy Gyula, borász-tulajdonos)

A kiadvány és rendezvény is nagyon jó. Az időponton érdemes lenne elgondolkodni, mert szüret közben nehéz időt szakítani.

 

„Abszolút fontos reprezentációs lehetőség”

 

Péter Pincészet (Péter Ákos tulajdonos, borász)

Pincészetünk abszolút fontos reprezentációs lehetőségként tekint a lapra és a rá épülő rendezvényre egyaránt! Kiemelten kezeljük azon fórumokat, amik szakmailag alátámasztott, hiteles információkkal állnak a fogyasztók és kereskedők rendelkezésére! A reklámérték mellett a rendezvényen remek lehetőség nyílik viszontlátni azon fogyasztókat és kollégákat, akikkel ritkán találkozunk!

 

Rózsa Pincészet Tállya (Rózsa György Péter, tulajdonos)

Az újság áttekinthető rendszerben, jól összefoglalja a fontos információkat. A kiegészítő írások korrektek, informatívak. A helyszín és a rendezvény színvonalas, segítőkész rendezőkkel. Divat a borkóstolás igényes környezetben. A kisebb borászatok számára sem drága a rendezvényen megjelenés.

 

Szent Donát Birtok (Kovács Tamás, birtokvezető)

A toplisták alapvetően azért fontosak, mert az olvasó számára könnyen emészthető információt hordoznak. Általános benyomást adnak a magyar bor élvonaláról. Épp emiatt nagy a zsűri felelőssége, viszont ezt a feladatot a borteszteket szervező szakmának fel kell vállalnia, különben a szerepük megfoghatatlanná válik. A Winelovers listája azért is szimpatikus, mert nem egy egyszeri kóstolási élményen alapul, hanem több évközi toplista eredménye delegál borokat a végső kóstolásra. Többszörös a fogyasztó és a termelő felé a visszacsatolás.

 

„Abszolút fontos reprezentációs lehetőség”



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!