Webshop- és rendezvény marketing munkatársat keres a Winelovers
2022-01-05 | (X)A Winelovers Webshop és Winelovers boros rendezvények marketing feladatai várnak rád, ha a következők mindegyikére egy nagy IGEN a válaszod: érdeklődsz a borok iránt, véredben van a marketing és a social média, célorientált és eredményszemléletű vagy, forgalmi és hatékonysági mutatókkal, tervszámokkal fekszel és kelsz és tudod, mit jelent a felelősségvállalás.
A boros webshophoz tartozó marketing feladataid a következők lesznek:
- havi, negyedéves, éves akciók tervezése, lebonyolítása
- tematikus promóciók, borcsomagok összeállítása, kampányok megvalósításában való részvétel
- CRM integráció és személyre szabott, automatizált marketing kommunikáció kialakítása a vásárlókkal
- kosárérték növelése célszoftverek és vásárlói folyamat tervezés, folyamatoptimalizálás segítségével
- havi riporting (látogatottság, konverzió, forgalom)
- lead generáló landing oldalak megtervezése és felfuttatása
- social media oldalak felfuttatása és nyomon követése
- grafikai anyagok készítése
A boros rendezvényekhez tartozó marketing feladataid pedig a következők:
- rendezvény arculati frissítések és hirdetési kreatívok megtervezése
- jegyeladások növelése Facebook és Google hirdetésekkel
- rendszeres jelenlét a social media felületeken
- grafikai anyagok készítése
- heti hírlevelek készítése
A munkád során NEM kell majd webshop SEO operatív feladatokat, tartalomgyártási és webfejlesztési feladatokat, ill. webshop operatív, ügyfélszolgálati és rendezvényszervezési feladatokat ellátnod.
Munkádat a következők segítik:
- Google és Facebook hirdetés kezelő partnerünk
- content marketing munkatársaink
- grafikus és programozó kollégáink
- célszoftvereink: Shoprenter, MiniCRM, Optimonk, EDiMa, Google Analytics, Conversific, Adverticum
- a Trinety Media Kft. boros portfóliójának felületei (Borászportál, Vinoport, Winelovers.blog.hu, Borkollégium, Winelovers rendezvények)
Van még néhány elvárásunk feléd:
- Önálló munkavégzésre való képesség
- Az alábbi szoftverek felhasználó szintű ismerete vagy affinitás a megismerésükhöz: Google Analytics, Shoprenter, MiniCRM, EDiMa, Optimonk, Hirdetéskezelő, Adverticum, Google Ads, Facebook Business, Instagram, Later
- Grafikai programok felhasználó szintű ismerete: első sorban PhotoShop, másodlagosan Canva
- a borok világának legalább alapszintű ismerete
Munkavégzés kezdete: február 15.
Winelovers borok az olvasás mellé
Hasonló cikkek
Megjelent a Winelovers Wine Awards eredményeit listázó digitális kiadvány
A Top 100 legjobb bor közé már csak aranyérmesek kerültek
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!