A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.
Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Bormagazin igényesen
Menü
Főoldal
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Főoldal
/
Címkék
/
apacs
Példázatokkal élve
Cimketan 3.
Sorozatunk előző részéből megtudhattuk, hogyan is vélekedik Ipacs Géza egri grafikus a mai boros címketrendekről, megosztotta velünk azon alapokat, amelyek nélkül egy címke nem tud igazán hatni a vásárlóra, és bevezetett minket a szentélybe: milyen elemekre kell különösen odafigyelnie tervezéskor mind a borásznak, mind a grafikusnak. Az elméleti "oktatás" után átevezünk a vizualizáció és a gyakorlat színterére, ahol Géza munkáiról oszt meg néhány érdekességet, illetve Tokaj címkevilága is vászonra kerül.
Beszélgetés Ipacs Géza grafikussal
Címketan 2.
Ipacs Gézát a legtöbb hazai borkedvelőnek már nem kell bemutatni. A közel 400-500 darab boroscímkét maga mögött tudó Apacs Stúdió és vezére, Ipacs Géza szüntelenül azon dolgozik, hogy újabb és újabb grafikai remekekkel lepje meg a borfogyasztókat. Munkája során a borásszal való személyes találkozás jelenti a kiindulópontot, amit a borászok borászati, szőlészeti, értékesítési gondolkodásának, törekvéseinek megismerése vezet. A munka csak akkor kezdődhet el, ha tiszta, világos kép alakul ki a pincészetről, megtalálva azokat a pontokat, melyek megkülönböztethetik a versenytársaktól.
Tokaj… a járatlan úton
Térítő kampány
Végy egy rész grafikust, két rész kereskedőt és öt rész borászt. Rázd jól össze, majd engedd szabadjára fantáziájukat. A végeredmény egy olyan közösen megálmodott és létrehozott kampány lett ebben az esetben, amellyel lehet, hogy nem sűrűn találkoztunk eddig Magyarországon, de bízunk benne, hogy ez a jövőben változni fog.
A vinoport.hu oldal süti fájlokat (cookie-kat) használ szolgáltatásai biztosításához. Az
adatvédelmi információkról
itt olvashat.
Elfogadás