A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

A CyberBortól a címkedizájnerig – a Vinoporton januárban beköszöntött a jövő

A hónap legolvasottabb cikkei

2019-02-01 | Vinoport


A CyberBortól a címkedizájnerig – a Vinoporton januárban beköszöntött a jövő

A Vinoport nem alszik téli álmot, a januári cikkek is ezt bizonyítják: egy új borvidék megszületése, egy elfeledett desszertbor reneszánsza és egy szép jubileum is a legolvasottabb írások között.


Kijelenthetjük, sikeresen zárult tavaly ősszel meghirdetett cikkíró versenyünk, a jelek szerint sok ott feltűnt tehetséges cikkíróra 2019-ben is fixen számíthatunk. Dohány Attilának például mindjárt két cikke is szerepel január legolvasottabb írásai között. Az Úvilág Burgundiája címűben egy új borvidék létrejöttéről ír, a Vin de Constance - A legendás desszertbor újjászületése pedig Dél-Afrika ikonikus desszertborának ígéretes jelenét járja körbe.

 

 

2019-ben lesz 50 éve, hogy megalapították a Wine & Spirit Education Trust (WSET) szervezetet, amelyik mára az egyik legjelentősebb szereplője a bor- és párlattanfolyamok piacának, a WSET tanfolyamok a Borkollégium képzési portfóliójának is szerves részét képezik. A jubileum alkalmából a szervezet jelentős fejlesztéseket és újításokat tervez.

 

Budapesten járt Xavier Bas spanyol címkedizájner, aki 20 éve foglalkozik borászatok márkaépítésével és csomagolástervezéssel. A vele készített interjúban mesélt a sikeres boroscímke ismérveiről és arról, hogy szerinte milyenek a magyar borospalackok.

 

A szakmában már megkerülhetetlen tényezővé vált Borjog és Bormarketing Konferenciát idén március 1-én rendezik meg, fő témája a CyberBor lesz. Cikkünkből kiderül az előadók névsora és a részletes program.



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!