Van, ahol gyakorlatilag tiltott, van, ahol mindent szabad
Az alkoholokat érintő reklámkorlátozások az EU-ban
2019-11-25 | VinoportA Borközgazdászok Amerikai Szövetsége (American Association of Wine Economists, AAWE) közreadott egy listát, az egyes EU-s országban mennyire korlátozzák az alkoholos italok reklámozását.
A Borközgazdászok Amerikai Szövetsége (American Association of Wine Economists, AAWE) Facebook-oldalán időről időre érdekes grafikonok, ábrák, statisztikák bukkannak fel, amiből mi is előszeretettel szemezgetünk.
>>> Meghökkentő statisztikák az AAWE-től
A mostani táblázat a Nanny Index értékelése alapján készült. 6 kategóriában (röviditalos reklámok TV-ben/rádióban, kültéren, szponzorációs felületeken, illetve ugyanezek borra és sörre) vizsgálták majd 1-10-ig pontozták, mennyire szigorú a szabályozás (0 = nincs korlátozás, 10 = tiltott a reklámtevékenység, 60 pont a maximum). Vigyázat: Magyarország esetében a bor/sör a TV-ben nem 10 pont, vagyis tiltott (hiszen sörreklámmal elég sűrűn találkozni), a kategória 1-ese csúszott csak össze a következő kategória (bor/sör szponzorációs felületen) nullájával. És akkor következzen rangsor:
Winelovers borok az olvasás mellé
Hasonló cikkek
Megjelent a Winelovers Wine Awards eredményeit listázó digitális kiadvány
Az anyaföld gyógyítása a mezőgazdaság által - Idén 100 éves a biodinamikus mozgalom
A Top 100 legjobb bor közé már csak aranyérmesek kerültek
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!