A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Van, ahol gyakorlatilag tiltott, van, ahol mindent szabad

Az alkoholokat érintő reklámkorlátozások az EU-ban

2019-11-25 | Vinoport


Van, ahol gyakorlatilag tiltott, van, ahol mindent szabad

A Borközgazdászok Amerikai Szövetsége (American Association of Wine Economists, AAWE) közreadott egy listát, az egyes EU-s országban mennyire korlátozzák az alkoholos italok reklámozását.


A Borközgazdászok Amerikai Szövetsége (American Association of Wine Economists, AAWE) Facebook-oldalán időről időre érdekes grafikonok, ábrák, statisztikák bukkannak fel, amiből mi is előszeretettel szemezgetünk.

 

>>> Meghökkentő statisztikák az AAWE-től

 

A mostani táblázat a Nanny Index értékelése alapján készült. 6 kategóriában (röviditalos reklámok TV-ben/rádióban, kültéren, szponzorációs felületeken, illetve ugyanezek borra és sörre) vizsgálták majd 1-10-ig pontozták, mennyire szigorú a szabályozás (0 = nincs korlátozás, 10 = tiltott a reklámtevékenység, 60 pont a maximum). Vigyázat: Magyarország esetében a bor/sör a TV-ben nem 10 pont, vagyis tiltott (hiszen sörreklámmal elég sűrűn találkozni), a kategória 1-ese csúszott csak össze a következő kategória (bor/sör szponzorációs felületen) nullájával. És akkor következzen rangsor:

 

 

Van, ahol gyakorlatilag tiltott, van, ahol mindent szabad

 

 



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!