A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Idén először Borszerda

Az éttermi borfogyasztás népszerűsítéséért

2009-03-28 | Tóth Adrienn


A Nemzeti Bormarketing Program keretében idén először rendezi meg a Magyar Bormarketing Kht. a Borszerdát 2009. április 29-én. Az akció lényege, hogy ezen a napon a csatlakozó éttermekben fél áron lehet majd a magyar borokhoz hozzájutni, valamint minden főétel mellé jár egy pohárnyi a ház borából ajándékba. A vendéglátóhelyek teljes körűen még április 3-ig csatlakozhatnak a Borszerdához.


A rendezvény ihletője a már évek óta egyre sikeresebb Torkos Csütörtök, amely napon az éttermek ételeik árából biztosítanak ötven százalékos kedvezményt, hogy ezzel élénkítsék a hazai éttermi kultúrát.

A Borszerdával a Magyar Bormarketing Kht. nyilatkozata szerint a mértékletes, minőségi borfogyasztást kívánja előmozdítani. Véleményük szerint ugyanis hiába vannak egyre többen azok, akik rendszeresen fogyasztanak minőségi bort, Magyarország – különösen a gasztronómiához köthető borfogyasztásban – még mindig a nagy boros nemzetek mögött kullog.

Az esemény megszervezésében a Kht. kommunikációs partnere a Magyar Turizmus Zrt. lesz, az április 29-ét megelőző héten pedig a METRO áruházlánc kereskedelmi akciót indít azon vendéglátóhelyek felé, akik igazolni tudják, hogy jelentkeztek a Borszerdára.



A regisztrációs lap kitöltése mellett az éttermeknek bizonyos játékszabályok betartását is vállalniuk kell ahhoz, hogy ők is felkerüljenek az akció listájára. A lényeg természetesen az, hogy ezen a napon 50%-os kedvezménnyel kell kínálniuk „á la carte” borlapjuk teljes választékát. Valamint minden főétel mellé jár ajándék pohár a ház borából.

Fontos, hogy borlap a Borszerda napján ugyanaz legyen mint az azt megelőző héten, nem készíthető tehát speciális, szűkített kínálat erre az alkalomra.

Április 29-ét megelőzően a Bormarketing Kht. eladáshelyi reklámeszközöket juttat el a jelentkező éttermekhez, hogy azok a kampányidőszakban és a konkrét napon a vendégek figyelmének felkeltésére használhassák őket.

Két regisztrációs határidő áll a vendéglők rendelkezésére. Az első nem is olyan sokára, április 3-án jár le, aki ezen a napon 12:00 óráig jelentkezik a www.borszerda.hu honlapon, az teljeskörűen részesül a promóciós lehetőségekben. Azoknak, akik erről a határidőről lecsúsznak, április 24-én, ugyancsak 12:00 óráig van lehetőségük pótjelentkezésre, ebben az esetben azonban már csak az online kampányban tüntetik fel őket.



Az Borszerdához azonban nemcsak éttermek csatlakozását várják, a szervezők már tárgyalásba kezdtek taxi társaságokkal és pótsofőr szolgálatokkal is.

Az akcióval kapcsolatos további kérdéseiket az info@borszerda.hu e-mail címre juttathatják el, vagy személyesen is feltehetik a 06-1-328-0680-as telefonszámon.

Ha értesülni szeretne a magyar és nemzetközi borvilág híreiről, jelentkezzen Primőr hírlevelünkre!

 

 



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!