Imázsfilm készült a magyar borturizmus népszerűsítésére
2021-09-09 | (X)
Az MTÜ kampányában idén a bor áll a fókuszban, a különböző médiafelületeken személyre szabott borturisztikai üzenetek jelennek meg, és hat borrégió új arculatát is bemutatták. A Magyar Bor Személyesen közösségi bormárka kommunikációjában ugyanis nem a borvidékekre, hanem a borrégiókra helyezték a hangsúlyt. A kampányhoz hat különböző, borrégiónként más és más hirdetés készült.
A kampány fő célja a turisztikai szezon meghosszabbítása és a borturisztikai helyszínek erre kiválóan alkalmasak, hiszen éppen ősszel, a szüret idején ugrásszerűen megnő a látogatottságuk.
A hat borrégió Ipacs Géza grafikus által tervezett új arculatot kapott, mindegyik saját szlogennel és logóval rendelkezik.
A hat borrégió és a hozzájuk rendelt új szlogenek a következők:
Balaton borrégió: Pezsgés, borok, vitorlák és Te személyesen
Duna borrégió: Ízek, borok, pincefalvak és Te személyesen
Felső-Magyarország borrégió: Hegyek, borok, történelem és Te személyesen
Felső-Pannon borrégió: Hit, bor, kultúra és Te személyesen
Pannon borrégió: Völgyek, borok, napfény és Te személyesen
Tokaji borrégió: Dűlők, borok, örökség és Te személyesen
Elkészült az új imázsfilm is:
A Borászportálon megjelenő cikkünkben Gál Zsombort, a Magyar Bor Személyesen közösségi bormárka szakértőjét a kampányról, Ipacs Géza grafikust pedig az arculat megalkotásáról kérdeztük. A teljes cikk itt olvasható.
Winelovers borok az olvasás mellé
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!







