Szóróanyag csokoládéból
Barabás Judit nyilatkozott
2013-01-18 | Tóth AdriennA csokoládé egy közkedvelt édesség, szívesen nyúlunk hozzá a hideg téli napokban, akár egy magas kakaótartalmú táblás csokoládé, akár izgalmas bonbonkreációk, akár melengető forró csokoládé formájában. Ez az ínyencség a kényeztetésről szól, így meglepőnek hat, ha valaki marketingeszközként tekint rá. A hazánk most megjelenő dombornyomott csokoládékról Barabás Juditot kérdeztük.
Miről szól is tulajdonképpena Choco Media?
A Choco Media egy új marketingkommunikációs eszközt jelent. Ez az exkluzív médium a tapasztalati marketing elveinek felhasználásával újszerű, a szokásos médiumoktól teljesen eltérő módon, és ezáltal sokkal hatékonyabban juttat célba marketingüzeneteket, illetve jókívánságokat. Olyan, egyedileg elkészített terméket kínálunk, amely eddig soha nem látott, kiváló módja az imázserősítésnek, valamint az üzleti partnerek és az ügyfelek megajándékozásának.
A tapasztalati marketing elvei szerint azok a marketingeszközök, amelyek egyszerre több érzékszervünkre hatnak, sokkal hatékonyabbak. A mi egyedileg készített, dombornyomott csokoládéink az esztétikus és egyedi látványon túl mindazokat a további élményeket is nyújtják illatuk és ízük által, amit a csokoládé általában.
Honnan jön a technológia?
1988-ban egy ausztrál feltaláló dolgozta ki azt a speciális eljárást, amely lehetővé tette a csokoládéra csokoládéval történő dombornyomást. A piacra jutást ekkor azonban még több dolog gátolta. 1999 derekán a szabadalmi jogokat megvásárolta egy tapasztalt ausztrál üzletember, aki addigra már több sikeres vállalkozás elindítását tudhatta maga mögött. Ahhoz, hogy a találmányból piacképes termék legyen, szükség volt az üzleti és marketinges szakértelemre.
A technológia továbbfejlesztésével, négy új nemzetközi szabadalom bejegyzésével és egy hatékony marketingstratégia kidolgozásával és megvalósításával sikerült a találmányt és a vállalkozást egy nemzetközileg is sikeres és jövedelmező vállalattá fejleszteni.
Az azóta eltelt időben a gyártási folyamat további fejlődésen ment keresztül. felhasználva a számítógépes és a lézertechnológiák adta lehetőségeket. Az új, precíziós technológiák lehetővé tették fotók csokoládéval csokoládéra történő dombornyomását is. Sőt, egy speciális 3D-s eljárással valódi háromdimenziós csokoládéképek készíthetők csokoládéra.
Kiknek ajánlható ez a megoldás?
Termékünk mindenkinek ajánlható, hiszen mindannyiunknak van közlendője a külvilág felé. Elsődleges célközönségünknek a cégeket tekintjük, amelyek külső, illetve belső ügyfeleiknek szóló figyelemfelkeltő információk kommunikálására használhatják termékeinket. Ugyanakkor családi és baráti események emlékezetesebbé tételére is ajánljuk a megrendelő egyedi tervei alapján készített csokoládéinkat.
A Choco Media termékei jelenleg a piaci bevezetés szakaszában vannak, ezért elsődleges feladatunknak tekintjük, hogy minél több fórumon minél több információt juttassunk el mindenkihez a termékről. Többek között ezért is veszünk részt a 20., jubileumi Esküvő Kiállításon, majd februárban a Spoon rendezvényhajó Esküvő Kiállításán.
A borászok és borkedvelők figyelmét mindenképpen szeretnénk felhívni prémium termékeinkre, hiszen a minőségi bor a csokoládéval nagyon jó párost alkot. A magyar borászok pedig termékeikkel mindig is az egyedi jellegzetességeket hangsúlyozzák, amelyek csokoládéra írt egyedi üzenettel véleményünk szerint tovább erősíthetőek.
Vannak különböző típusú alapanyagok, nyomtatási technikák?
Fontos hangsúlyozni, hogy termékeink nem nyomtatással, hanem dombornyomással készülnek. Ennek megfelelően nem használunk ételfestéket. Csokoládéra csokoládéval dombornyomunk. Maga az eljárás titkos, több nemzetközi szabadalom oltalma alá esik. A termékek alapanyaga minden esetben kiváló minőségű belga tej-, ét-, illetve fehércsokoládé.
Saját üzemben készülnek a termékek?
A termékek jelenleg a gyártó angliai üzeméből érkeznek, de bízunk abban, hogy a kereslet hazai emelkedése lehetővé teszi majd, hogy a gyártást Magyarországra hozhassuk.
Ha értesülni szeretnél a magyar és nemzetközi borvilág híreiről, jelentkezz Primőr hírlevelünkre!
Winelovers borok az olvasás mellé
Hasonló cikkek
Küldetésük a magyar bor (X)
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!