A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.
Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Bormagazin igényesen
Menü
Főoldal
Aktuális
Téma
Életérzés
Kerülőutak
Blog
TOP Gasztro
Programajánló
Borbár
Bor&Business
Karrier
Főoldal
/
Címkék
/
címketan
Márkaépítés volt az elsődleges cél
Címketan 11. rész
Egy apró kör, lyuk a címkén, egy pötty a kapszulán - nem kell a rajongójuknak lenni ahhoz, hogy beugorjon e két motívumról egy név. A vezetéknév azóta fogalom, márka épült fel belőle, mióta elindult tervezése. Céljuk az volt, hogy a Sauska ne feltétlenül egy bort takarjon, hanem akár egy bútor, egy autó neve is társítató legyen hozzá. Egy brand született, amely végül egy villányi és egy tokaji borokat felvonultató borászattal azonosítható.
Nagy boros nevek - ismeretlen grafikusok?
Címketan 6. rész
Sorozatunk következő epizódjaiban ismert borászok és szakemberek mesélnek pincészetük arculatának és címkéik kialakításának támpontjairól. Olyan borokról lesz majd szó, amelyekkel naponta találkozhatunk borbárokban, borszaküzletekben vagy épp hipermarketekben. Feltesszük a kérdést, miért választottak harsány színeket, egyedi címkeformát, illetve miért ragaszkodtak a tradicionális aranyhoz, vagy miért épp most újultak meg.
Konkrétumok tengerében
Címketan 5. rész
Forrai Ferenccel már beszélgettünk arról, hogyan is kezdte pályafutását, megismerhettük, miként is épül fel nála egy-egy címketerv, milyen folyamatok előzik meg egy arculat kialakítását. Azonban konkrétumokról, vizuális elemekről keveset beszéltünk, pedig már sok munka, több kiállítás is a háta mögött van, ráadásul egyre gyakrabban futhatunk össze azon címkékkel, amelyek az ő kezének nyomát viselik.
Példázatokkal élve
Cimketan 3.
Sorozatunk előző részéből megtudhattuk, hogyan is vélekedik Ipacs Géza egri grafikus a mai boros címketrendekről, megosztotta velünk azon alapokat, amelyek nélkül egy címke nem tud igazán hatni a vásárlóra, és bevezetett minket a szentélybe: milyen elemekre kell különösen odafigyelnie tervezéskor mind a borásznak, mind a grafikusnak. Az elméleti "oktatás" után átevezünk a vizualizáció és a gyakorlat színterére, ahol Géza munkáiról oszt meg néhány érdekességet, illetve Tokaj címkevilága is vászonra kerül.
A vinoport.hu oldal süti fájlokat (cookie-kat) használ szolgáltatásai biztosításához. Az
adatvédelmi információkról
itt olvashat.
Elfogadás