Mi lesz az Irsai Olivérünkkel?
2020 első hónapjának legolvasottabb cikkei
2020-02-01 | VinoportJanuár legolvasottabb cikkei: blogposzt, klímaváltozás, blogposzt a klímaváltozásról, borkommunikáció, bormarketing.
A Soós István Borászati Szakképző Iskola OKJ-s képzését bemutató blogsorozatunkat általában sokan követik, januárban is bekerült az egyik poszt a legtöbb kattintást elért cikkek közé. Akik (eddig) lemaradtak róla, itt meg tudják nézni a hordótáncoltatós videókat.
A felmelegedésnek és a szélsőséges időjárásnak a hatásait naponta megtapasztalhatjuk a saját bőrünkön. Kevésbé szembetűnő, hogy tágabb környezetünkben, például a szőlőültetvényeken, mi zajlik, pedig ott is jelentős változások mennek végbe. A megkérdezett hazai szakemberek egészen radikális forgatókönyvet is felvázoltak azzal kapcsolatban, mi lehet a sorsa az olyan hungarikumoknak, mint a furmint vagy az Irsai Olivér. A cikkben arról is szó esik, mennyire készült fel minderre Magyarország.
Szintén a klímaváltozással foglalkozik állandó „bloggerünk”, Jásdi István borász legújabb bejegyzése. Az írás akár kiáltványként is felfogható, 17 gondolatébresztő felvetésből áll, amire ők maguk többek között február 1-én az Olaszrizling szerintünk szakmai rendezvényen keresik a válaszokat.
A Corvinus-egyetem Borkommunikáció kurzusán elvégzett kutatásban azt vizsgálta három hallgató, mennyiben változtatja meg a bor megítélését a csomagolása, a palack és az azon található borleírás. Nagyon.
Jelentősen átszervezik az állami bormarketinget, bizonyos feladatkörök újraosztásra kerülnek a Magyar Turisztikai Ügynökség és az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) között. Ebben a tudosításban részletsebben is beszámoltunk az átalakításról.
Winelovers borok az olvasás mellé
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!