Rövid hírek a hazai borkereskedelemről
Best of Budapest, Borszerda, fenntarthatósági jelentés
2009-04-20 | Tóth AdriennBár a borpiac legfontosabb szereplői kétségtelenül a fogyasztók és a pincében dolgozó borászok, igenis érdemes figyelmet szentelni azokra a cégekre is, akik lehetővé teszik a két fél kapcsolatát. Nem mindegy, hogy egy bor iránt érdeklődő vevő milyen körülmények között kerül kapcsolatba a borokkal, igenis jelentős felelősség nyomja a borkereskedők vállát, ha a borkultúra terjesztéséről, fejlesztéséről beszélünk.
A Monarchia borszaküzlete Best of Budapest díjas
2009. március 21-én, Budapesten, az Intercontinental szállodában adták át a legújabb Best of Budapest díjakat. A Budapest Week Kiadó 16 éve kéri olvasói és üzleti partnerei segítségét abban, hogy közösen válasszák ki a legjobb minőségű szolgáltatásokat nyújtó Budapesti cégeket. A díjat ma már hatvan kategóriában osztják ki, a vendéglátóhelyek és szállodák mellett például borkereskedéseknek. A Monarchia Matt International Kinizsi utcai üzlete valószínűleg széles hazai és külföldi borkínálatával, sokszínű rendezvényeivel és hozzáértő eladóival vívta ki az elismerést.
Nagykereskedő összefogás Borszerdán
Eddig nem sokszor fordult elő – ki tudja, hátha az esemény kapcsán kedvet kapnak hozzá -, hogy a hat legjelentősebb borkereskedelemmel foglalkozó hazai cég, a Bortársaság, a Corvinum, az In Vino Veritas, a Monarchia Matt International, a Raiker és a Zwack Unicum közösen lép fel egy, az éttermi borfogyasztást népszerűsítő akció érdekében.
A 2009. április 29-én először megrendezésre kerülő Borszerdát megelőzően mindannyian kedvezményes borbeszerzési lehetőséget kínálnak a részt vevő éttermeknek, borkereskedéseknek magyar bor- és pezsgőkínálatukból. A Borszerdához eddig 220 étterem és borszaküzlet csatlakozott.
Fenntarthatósági jelentést tett közzé a Zwack Unicum
2009. március 16-án a Zwack Unicum Nyrt. is beállt azon cégek sorában, akik tudatos programot dolgoznak ki és tesznek közzé a fenntartható fejlődés érdekében. A jelentés 2006-tól 2008-ig foglalja össze a cég lépéseit a gazdasági, a környezeti és a társadalmi értékek megőrzése érdekében. Szerte a világon egyre több vállalat készít hasonló tanulmányokat. A Zwack programjában a kulturált alkoholfogyasztás és a környezetvédelem érdekében tett erőfeszítéseik mellett a munkavállalóik iránt érzett felelősségvállalásról és jótékonysági tevékenységeikről is olvasni lehet.
Ha értesülni szeretne a magyar és nemzetközi borvilág híreiről, jelentkezzen Primőr hírlevelünkre!
Winelovers borok az olvasás mellé
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!