A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

A Facebook jobban korlátozná az alkoholtartalmú posztokat

Az új intézkedések a kiskorúakat és az organikus tartalmakat is érintik

2019-07-25 | Vinoport


A Facebook jobban korlátozná az alkoholtartalmú posztokat

Nemrég a The Drinks Business írta meg, hogy a közösségi médiaóriás, a Facebook bejelentette: csak a 18 éven felüliek felületén jelenhetnének meg a dohányhoz és alkoholhoz kapcsolódó céges tartalmak.


Az egyébként az Instagramot és a WhatsAppot is birtokló Facebook jelentős változtatásokra készül az alkoholtartalmú posztokat illetően. Július 24-i közleményükben megerősítették, hogy hivatalosan is betiltották mindennemű alkoholos és dohánytermék magáncélú értékesítését, kereskedelmét vagy ajándékozását a Facebook és az Instagram felületein egyaránt. 

 

Emellett pedig minden cég számára kötelezővé teszik, hogy a fenti termékekről szóló posztjaival szigorúan csak a 18 éven felülieket célozza, legyen szó egy italkereskedéssel foglalkozó vállalatról, vagy egy baráti Facebook-csoportról.

 

 

A frissítések már szerepelnek a Facebook irányelvei között a „regulated goods policy", azaz a szabályozott árucikkek  címszó alatt. A dohány és az alkohol értékesítése már eddig is tiltott volt a Facebook Marketplace felületén, de a friss szabályok értelmében már a civil posztok sem igen kéne tartalmazzanak ilyesmit, mivel a korlátozást kiterjesztették az ún. „organic content”-re, azaz az organikus, nem fizetett tartalmakra is.

 

Az eredeti cikk emlékeztet, hogy mindeközben adatvédelmi visszásságok miatt a Facebookot épp a napokban kötelezték egy 5 milliárd dolláros bírság kifizetésére.

 



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!