Olyat tettünk, amit szinte soha nem szoktunk, és ez bejött az olvasóknak
Május legolvasottabb cikkei
2019-05-31 | VinoportA bor mint márka, tokaji pezsgő, borkóstoló, Eger, ökológiai gazdálkodás. De vajon melyik a kakukktojás?
Csak kivételes esetekben veszünk át más újságoktól teljes anyagokat, a Demokrata hetilap Demeter Zoltánnal készített interjúja azonban ilyen volt. Ebben a tokaji borász beszélt többek között a tokaji pezsgőről és a közösség szolgálatáról.
Borkommunikáció témájú sorozatunk május 5-i cikkében a marketingkommunikációs szakemberek arra keresik a választ, mit kell tennie ahhoz egy pincészetnek, hogy a bor márkává erősödjön.
Munkatársunk a hónapban egy egészen elképesztő Holdvölgy-kóstolóra volt hivatalos. Az egész cikket el kell olvasni, mert pár szóban nem lehet visszaadni azt, amit ott látott, kóstolt. De ha mégis kéne választani pár szót, azok a következők lennének: uncensored, Gauci, PreCulture.
„Megnézzük, tud-e működni az, ha nem egy klasszikus vendéglátóhelyen mutatjuk be a borainkat” – mondta a Vinoportnak Juhász Ádám a Juhász Brothers Winery budapesti bemutatótermének megnyitóján. És hogy mi ez a nem klasszikus hely? A kattintás után rögtön kiderül.
Állandó külsős szerzőnk cikkében arra hívja fel a figyelmet, hogy bár az organikus borok aránya a világban folyamatosan növekszik, meglehetősen keveset tudunk róluk és sokszor az alapvető fogalmakkal sem vagyunk tisztában.
Winelovers borok az olvasás mellé
Hasonló cikkek
Mi történik ősszel egy biodinamikus szőlőben?
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!