A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

Olyat tettünk, amit szinte soha nem szoktunk, és ez bejött az olvasóknak

Május legolvasottabb cikkei

2019-05-31 | Vinoport


Olyat tettünk, amit szinte soha nem szoktunk, és ez bejött az olvasóknak

A bor mint márka, tokaji pezsgő, borkóstoló, Eger, ökológiai gazdálkodás. De vajon melyik a kakukktojás?


Csak kivételes esetekben veszünk át más újságoktól teljes anyagokat, a Demokrata hetilap Demeter Zoltánnal készített interjúja azonban ilyen volt. Ebben a tokaji borász beszélt többek között a tokaji pezsgőről és a közösség szolgálatáról.

 

 

Borkommunikáció témájú sorozatunk május 5-i cikkében a marketingkommunikációs szakemberek arra keresik a választ, mit kell tennie ahhoz egy pincészetnek, hogy a bor márkává erősödjön.

 

Munkatársunk a hónapban egy egészen elképesztő Holdvölgy-kóstolóra volt hivatalos. Az egész cikket el kell olvasni, mert pár szóban nem lehet visszaadni azt, amit ott látott, kóstolt. De ha mégis kéne választani pár szót, azok a következők lennének: uncensored, Gauci, PreCulture.

 

„Megnézzük, tud-e működni az, ha nem egy klasszikus vendéglátóhelyen mutatjuk be a borainkat” – mondta a Vinoportnak Juhász Ádám a Juhász Brothers Winery budapesti bemutatótermének megnyitóján. És hogy mi ez a nem klasszikus hely? A kattintás után rögtön kiderül.

 

Állandó külsős szerzőnk cikkében arra hívja fel a figyelmet, hogy bár az organikus borok aránya a világban folyamatosan növekszik, meglehetősen keveset tudunk róluk és sokszor az alapvető fogalmakkal sem vagyunk tisztában.



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!