Olyat tettünk, amit szinte soha nem szoktunk, és ez bejött az olvasóknak
Május legolvasottabb cikkei
2019-05-31 | VinoportA bor mint márka, tokaji pezsgő, borkóstoló, Eger, ökológiai gazdálkodás. De vajon melyik a kakukktojás?
Csak kivételes esetekben veszünk át más újságoktól teljes anyagokat, a Demokrata hetilap Demeter Zoltánnal készített interjúja azonban ilyen volt. Ebben a tokaji borász beszélt többek között a tokaji pezsgőről és a közösség szolgálatáról.
Borkommunikáció témájú sorozatunk május 5-i cikkében a marketingkommunikációs szakemberek arra keresik a választ, mit kell tennie ahhoz egy pincészetnek, hogy a bor márkává erősödjön.
Munkatársunk a hónapban egy egészen elképesztő Holdvölgy-kóstolóra volt hivatalos. Az egész cikket el kell olvasni, mert pár szóban nem lehet visszaadni azt, amit ott látott, kóstolt. De ha mégis kéne választani pár szót, azok a következők lennének: uncensored, Gauci, PreCulture.
„Megnézzük, tud-e működni az, ha nem egy klasszikus vendéglátóhelyen mutatjuk be a borainkat” – mondta a Vinoportnak Juhász Ádám a Juhász Brothers Winery budapesti bemutatótermének megnyitóján. És hogy mi ez a nem klasszikus hely? A kattintás után rögtön kiderül.
Állandó külsős szerzőnk cikkében arra hívja fel a figyelmet, hogy bár az organikus borok aránya a világban folyamatosan növekszik, meglehetősen keveset tudunk róluk és sokszor az alapvető fogalmakkal sem vagyunk tisztában.
Winelovers borok az olvasás mellé
Hasonló cikkek
Mi történik ősszel egy biodinamikus szőlőben?
A Top 100 legjobb bor közé már csak aranyérmesek kerültek
Hírlevél
Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!